۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۷۹۶۶
سرپرست معاون فرهنگي و امور جوانان اداره ورزش و جوانان چهار محال و بختياري:

هدف تشکيل خانه جوان و سمن ها رشد اجتماعي جوانان است

سرپرست معاون فرهنگي و امور جوانان اداره ورزش و جوانان چهار محال و بختياري گفت: هدف از تشکيل خانه جوان و سمن ها رشد اجتماعي مسئوليت پذيري جوانان است.
هدف تشکيل خانه جوان و سمن ها رشد اجتماعي جوانان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، علي نادري سرپرست معاون فرهنگي و امور جوانان اداره ورزش و جوانان چهار محال و بختياري در ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان سامان با بيان اينکه دستور جلسه در راستاي تشکيل و راه اندازي خانه جوان ، مجمع خيرين ازدواج, تشکل هاي مردم نهاد بوده است، اظهار داشت: در اين جلسه چارچوب ها و زير ساخت هاي مورد نيازبراي اجرا مشخص شد.

نادري با بيان اينکه هدف از تشکيل خانه جوان و سمن ها را رشد اجتماعي مسئوليت پذيري جوانان عنوان کرد، بيان داشت: بايد جوانان ر ا باور و اعتماد به جوانان داشته باشيم تا شاهد توسعه پايدار با حضور و مشارکت جوانان در تمامي عرصه ها باشيم.

وي با اشاره بر اينکه شهرستان سامان در تمامي زمينه ها داري پتانسيل است و بايد جوانان در تمامي زمينه ها وارد شوند، عنوان کرد: هر جايي که به جوان ميدان و اهميت داده شده است شاهد موفقيت جوانان بوده ايم .

نادري با اشاره بر اينکه ساختار سازي، توانمند سازي و فرصت‌سازي از جمله وظايف اصلي دولت در قبال سازمان‌هاي مردم نهاد است و مديران با استفاده از ظرفيت جوانان، ضمن مشارکت نسل جوان در آينده نظام، زمينه حضور بيشتر جوانان در فعاليت‌هاي اجتماعي را فراهم کنند، بيان داشت:بايد تلاش هاي در زمينه حضور جوانان فعال و توسعه گر را در تمام زمينه ها صورت گيرد،

سرپرست معاون فرهنگي و امور جوانان اداره ورزش و جوانان چهار محال و بختياري پيگيري زمين براي احداث خانه جوان خانه جوان در حال پيگيري است و تاخصيص هاي لازم براي ساخت زمين اختصاص داده شده است، بيان داشت: پيگيري هاي لازم براي ثبت مجمع خيرين ازدواج در شهرستان در حال انجام است و با ثبت اين مجمع شاهد ازدواج هاي آسان در شهرستان باشيم.

علي نادري افزود: در راستاي تشکيل تشکل هاي مردم نهاد بايد مشارکت و جذب و گروه هاي هدف مردم نهاد از دانشگاه و بسيج و مدارس صورت گيرد.

نادري با بيان اينکه قرار بود خانه جوان براي اولين بار در شهرستان سامان احداث شود ، باين داشت: به دليل نبود مکان بلا استفاده دولتي در شهرستان خانه جوان در حال حاضر فعال نيست ، بيان داشت: با در اختيار داشتن مکاني دولتي تا ساخت اين خانه مي توان با تجهيز مکان ارائه خدمات به نسل جوان را در شهرستان داشته باشيم .

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۵:۰۳

27 Dec 2019