۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۳۷۹۰۱
خطيب نماز جمعه بروجن:

سلطنت طلبان سوداي بازگشت به ايران را دارند/قدرداني از هوشياري مردم بروجن/جنگ امروز در فضاي مجازي است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن ضمن بيان اين که دشمنان هم پيمان عليه جمهوري اسلامي ايران دسيسه و توطئه آفريدند و از مطالبات به حق مردم سوء استفاده کردند، گفت: مردم مومن و هميشه در صحنه بروجن با هوشياري کامل خود اجازه ندادند در اين شهرستان اتفاقي رخ دهد.
سلطنت طلبان سوداي بازگشت به ايران را دارند/قدرداني از هوشياري مردم بروجن/جنگ امروز در فضاي مجازي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام عليرضا هراتي مطلق در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي و با اشاره به اغتشاشات اخير در کشور، اظهار داشت: هفته اي که گذشت پر از التهاب براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بود.

حجت الاسلام هراتي مطلق با بيان اين که دشمنان هم پيمان عليه جمهوري اسلامي ايران دسيسه و توطئه آفريدند و از مطالبات به حق مردم سوء استفاده کردند، گفت: فتنه گران برخي از شهرها را به هم ريختند، کودکان معصوم را کشتند و به اماکن عمومي آسيب رساندند.

وي به ريشه آشوب ها و اغتشاشات اخير اشاره کرد و گفت: منشا اين آشوب ها به زماني باز مي گردد که در شبکه ري ستارت هاي لعين جوانان ما را به آتش زدن درب مساجد و حسينيه ها و توهين به مقدسات تشويق مي کردند.

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که رئيس جمهور ديوانه آمريکا در اظهارات خود ملت ايران را تروريست خواند، گفت: جرقه اين اعمال زشت و پليد از همان چند ماه گذشته شروع شد و امروز به اوج خود رسيد.

حجت الاسلام هراتي مطلق ادامه داد: افرادي که پرچم نظام مقدس مقدس جمهوري اسلامي ايران را در اغتشاشات اخير آتش زدند ميانگين سني آنها ۲۵ تا ۳۰ سال است که گرفتاري ها و مبارزات قبل از انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده اند.

تاکيد بر جذب حداکثري جوانان/ملت ايران اتحاد خود را حفظ کنند

وي بر جذب حداکثري، دفع حداقلي و هدايت جوانان تاکيد کرد و گفت: امروز درس شهيد حسين فهميده و دهقان فداکار را از کتاب ها حذف مي کنند و روحيه ايثارگري و شهادت را با عنوان ترويج خشونت در دل جوانان مي خشکانند.

حجت الاسلام هراتي مطلق ضمن بيان اين که بعضي از درس هايي که ترويج ايثار و شهادت بود از کتب درسي حذف شد، گفت: جوان دهه ۶۰ در مقابل تير دشمنان مي ايستاد اما چه شده است که جوان امروز ما بانک ها و پرچم جمهوري اسلامي ايران را آتش مي زند.

وي با تاکيد بر اين که تمام ملت هوشيار و با بصيرت ملت ايران اتحاد و انسجام خود را حفظ کنند، گفت: مردم ايران در زمان جنگ تحميلي اتحاد خود را حفظ کردند و نه تنها بر "صدام" بلکه بر کشورهاي قدرتمند دنيا پيروز شدند.

جنگ امروز در فضاي مجازي است

حجت الاسلام هراتي مطلق با بيان اين که امروز شکاف و دعواهاي سياسي را بايد کنار بگذاريم، گفت: دولت و ملت بايد در کنار هم بر امور محرومين و مستضعفين و اقشار آسيب پذير جامعه رسيدگي کنند.

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که دشمن امروز صحنه فيزيکي را رها کرده و صحنه مجازي را پيگيري مي کند، گفت: جنگ ما يک جنگ نرم مجازي است.

سلطنت طلبان سوداي بازگشت به ايران را دارند

وي به فعاليت دشمن عليه جمهوري اسلامي در صحنه مجازي اشاره کرد و گفت: اگر فضاي تگلرام، اينستاگرام و ... به حال خود رها شود دشمنان نظام و انقلاب از اين فضا عليه نظام استفاده مي کنند.

هراتي مطلق ادامه داد: به گفته کارشناسان عامل۶۰ تا ۷۰ درصد اغتشاشات اخير فضاي مجازي بوده است و از روزي که محدود شد اغتشاشات فروکش کرد.

حجت الاسلام هراتي مطلق ضمن بيان اين که دشمن را بايد در فضاي مجازي شکست دهيم، افزود: ملت ايران بدانند در اين اوضاع نبايد به دنبال بحث دعواي سياسي و مقصر باشيم بلکه همه بايد اتحاد و انسجام داشته باشيم و زماني که مقصر اين دعواها شناخته شد براي جوانان تحليل کنيم.

زمان طاغوت فساد در درجه اول مملکت بود

وي با بيان اين که دشمن در صدد بر اندازي نظام است، گفت: ما بايد هوشياري و آمادگي کامل داشته باشيم؛ فکر نکنيد اغتشاشات تمام شد اين آتش زير خاکستر است.

هراتي مطلق به پيام هاي اخير رئيس جمهور خبيث آمريکا، رژيم صهيونيستي و برخي از کشورهاي اروپايي اشاره کرد و گفت: کشور اروپايي که قرار است با ايران تفاهم نامه امضاء کند از اغتشاش گران حمايت مي کند.

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که سلطنت طلبان سوداي بازگشت به ايران را دارند و فضاي گل و بلبل در زمان طاغوت به جوانان نشان مي دهند، گفت: زمان طاغوت فساد در درجه اول مملکت بود؛ شاه فاسد ايران يک مفسد اخلاقي بود، جونان را به سمت و سوي مفاسد اخلاقي هدايت مي کردند؛ خوانين بر جامعه مسلط بودند.

قدرداني از هوشياري مردم بروجن

حجت الاسلام هراتي مطلق با بيان اين که امروز انقلاب اسلامي ايران آزادي را براي ما به ارمغان آورد، گفت: هدف ما اسلام، قرآن و دين و انقلاب است.

وي با بيان اين که مردم مومن و هميشه در صحنه بروجن با هوشياري کامل خود اجازه ندادند در اين شهرستان اتفاقي رخ دهد، گفت: مطالبات مردم بايد در چارچوب قانون پيگيري شود نه آن طوري که دشمنان انقلاب بخواهد سوء استفده کنند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۷:۰۱

28 Dec 2019