:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> حماسه 9 دي ماه نشات گرفته از ايمان مردم / مسئولين دولت بايد به فکر درمان مشکلات مردم باشد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۳۷۸۰۷
نماينده مردم استان چهار محال و بختياري در مجلس خبرگان:

حماسه 9 دي ماه نشات گرفته از ايمان مردم / مسئولين دولت بايد به فکر درمان مشکلات مردم باشد

نماينده مردم چهار محال و بختياري در مجلس خبرگان گفت: در فتنه88برخی از افراد در جامعه بودند که شمشير را از رو بسته و با غربي ها زير آبي مي رفتند و به مقدسات توهين مي کردند؛ در اين شرايط که مردم ديدند انقلاب و اسلام در خطر است به صورت خود جوش همه در مخالفت خود را از فتنه و فتنه گران اعلام کردند.
حماسه 9 دي ماه نشات گرفته از ايمان مردم / مسئولين دولت بايد به فکر درمان مشکلات مردم باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حجت الاسلام و المسلمين عليرضا اسلاميان نماينده مردم چهار محال و بختياري در مجلس خبرگان در گرد همايي بزرگ ميثاق با ولايت با عرض تسليت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: آن چيزي که موجب شد که موجب درخشندگي حضرت فاطمه و معصومه (س) شد ايمان اين بانوي بزرگوار بود.

عليرضا اسلاميان با بيان اينکه آنچه که مايه گوهر است ايمان است و فاطمه الزهرا (س) و حضرت فاطمه معصومه (ع) نمونه بارز اين مورد هستند ، بيان داشت: فاطمه معصومه (ع) در بحراني ترين شرايط به مقام رسيد.

۹ دي ماه را مردم به وجود آوردند که نشات گرفته از ايمان مردم بود

وي با بيان اينکه آنچه موجب پيروزي انقلاب اسلامي و خاموشي فتنه منافقان شد ايمان مردم بوده است ، عنوان کرد: امريکا مي خواهد تمام قدرت ها را در دست خود داشته باشد و دست آمريکا با وهابي هاي خبيث يکي است.

اسلاميان با اشاره براینکه نهم دي ماه را مردم به وجود آوردند ، بيان داشت: بعضي از افراد در جامعه بودند که شمشير را از رو بسته و با غربي ها زير آبي مي رفتند و به مقدسات توهين مي کردند؛ در اين شرايط که مردم ديدند انقلاب و اسلام در خطر است به صورت خود جوش همه در مخالفت خود را از فتنه و فتنه گران اعلام کردند.

وضعيت خيابان ها در فتنه ۸۸ از جبهه جنگ خطرناک تر بود

وي با بيان اينکه بصيرت مردم در ۹ دي ماه نشات گرفته از ايمان مردم بود، بيان داشت:در این روز برخی از خيابان هاي تهران وضعيتی بدتر از وضعیت جبهه های جنگ داشت.

نماينده مردم  چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان گفت: مصيبت براي ملت ايران زماني است که دشمن رمز موفقيت رابشناسد.

 اسلاميان با بيان اينکه امروز دشمن هسته مرکزي قدرت ايران را شناسايي کرده و به دنبال رخنه به اين هسته است، بيان داشت: دشمن بمباران تبليغاتي در فضاي مجازي را در همه عرصه ها اعتقادي، مسائل اخلاقي، اجتماعي، فرهنگي و ... را دارد.

فضاي مجازي قتلگاهي براي جوان ها است

اسلاميان با بيان اينکه هيج جا امنيت وجود ندارد و فضاي مجازي قتلگاه جوانان ها است ، بيان داشت: از افتخارات مسولين اين است که اينترنت پر سرعت در چندين روستا ايجاد کرده اند، اما مردم روستا نياز به امکانات و ... هستند و اينترنت جزء معيار هاي اصلي زندگي نيست که براي مردم فراهم شود.

وي با اشاره بر اينکه دليل پايين بودن معدل دانش آموزان و به وجود آمدن مشکلات خانوادگي و اجتماعي و ... همه نشات گرفته از فضاي مجازي است، آيا اين فضاي مجازي محسن ححجي را در جامعه به وجود مي آورد ، اذعان داشت: دغدغه هاي مجلس خبرگان در راستاي فضاي مجازي در جامعه بسيار زياد است و سند ۲۰۳۰ نيز يک خطر جدي براي جامعه است.

دولت بايد درد مردم را درمان کند و به شعار بسنده نکند

اسلاميان با بيان اينکه دولت بايد درد مردم را دعوا کند و تنها شعار ندهد ، چرا که دشمن هميشه در حال برنامه ريزي است، عنوان کرد : اقاي فکوياما گفته است انقلاب شيعه دو بال دارد يکي بال سرخ قيام سيد الشهداء و ديگري بال سبز اميد به آينده و دشمن شناخت بر روي انقلاب و ملت ايران يافته است و از هيچ چيز فرو گذار نخواهد بود.

وي با تاکيد بر اينکه دشمن جنگ بي امان فرهنگي، تبليغاتي و اقتصادي را بر عليه ايران در نظر گرفته و انجام مي دهد ، تصريح کرد: مسئولين بايد در حوزه کاري خود اسلام را پياده و ميحط امن را ايجاد کنند .

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۴:۳۰

27 Dec 2019