۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۳۷۷۹۹
رئيس اداره تبليغات شهرستان فارسان

هدف دشمن نابودي نظام اسلامي در فتنه ۸۸ بود

رئيس اداره تبليغات شهرستان فارسان گفت: دولت‌هاي بيگانه در سال ۸۸ به فکر فروپاشي نظام جمهوري اسلامي بودند و اميد کامل داشتند با اين آشوبگري‌ها که بخش عظيمي از فتنه بود سفره نظام جمهوري اسلامي را جمع کنند اما حضور به وقع مردم با بصيرت با يک حضور حماسي به اين غائله بزرگ پايان دادند.
هدف دشمن نابودي نظام اسلامي در فتنه ۸۸ بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام سيد حسن چراغي ضمن تبريک تولد امام يازدهم ثلاثه پاک حضرت رسول خدا (ص) در همايش ۹ دي در مسجد موسي ابن جعفر (ع) شهر بابا حيدر گفت: در چنين روزي عموم مردم با همه وجود به ميدان آمدند و با بيعت مجدد خود نسبت به ولايت و نظام، معادلات استکبار را به هم زده و بساط فتنه را برچيده و کشور و نظام را براي هميشه بيمه کردند.

وي در ادامه بيان داشت: دولت آمريکا و اسرائيل و ديگر کشورهاي در تلاش بودند با فتنه افکني در کشور اين نظام مقدس را از بين ببرند و رو به نابودي بکشند با برنامه فتنه‌اي که چندين سال روي آن کارکرده بودند که به بهانه انتخابات از او رونمايي کردند.

رئيس اداره تبليغات فارسان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري اظهار داشت: امروز خطرات بيشتري در کمين انقلاب بيشتر شده و دشمن پيچيده‌تر از گذشته عمل مي‌کند، البته روشن است که دشمن مخالف حزب و جناح خاصي در کشور نبوده و هدف آن‌ها نابودي تمام اسلام و نظامي اسلامي در سراسر جهان اسلام است.

وي اذعان کرد: اين دولت‌هاي بيگانه در سال ۸۸ به فکر فروپاشي نظام جمهوري اسلامي بودند و اميد کامل داشتند با اين آشوبگري‌ها که بخش عظيمي از فتنه بود سفره نظام جمهوري اسلامي را جمع کنند اما حضور به وقع مردم با بصيرت با يک حضور حماسي به اين غائله بزرگ پايان دادند.

رئيس اداره تبليغات شهرستان فارسان در بخش ديگري از سخنان خود در رابطه با روز بصيرت عنوان کرد: مردم ايران مردمي ولايت مدار و دوست دار نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند که با حضور در لحظات مختلف و حساس نشان دادند که به ولايت فقيه و رهبر مقام معظم رهبري عشق مي‌ورزند و هيچ گاه تسليم اين دولتان غاصب و ستم کار نمي شوند.

چراغي در ادامه اين نشست چيزهائي که موجب پيداي بصيرت در انسان مي‌شوند را اين گونه برشمرد آخرت‌‏انديشي‏، آيات خدا، امدادهاي خدا، تقوا، پيرو ولايت فقيه بودند.

رئيس اداره تبليغات شهرستان فارسان در پايان گفت: ولايت مثل نور خورشيد مي‌مانند چگونه نور خورشيد هزار منفعت دارد ولايت نيز اين گونه است هزاران منفعت براي او وجود دارد که دو منفعت آن‌يک قوه رشد است چگونه نور خورشيد اين قوه را به‌تمامي چيزها در عالم هستي مي‌دهد ولايت نيز مانند نور خورشيد است که با نور ولايت عقل رشد مي‌کند و در پرتو اين نور کسي منحرف نمي‌شود و به مسير واقعيت مي‌رسد دومين اثر خورشيد را قوه جاذبه او بيان کرد که ولايت قوه جاذبه دارد که اگر کسي ولايت را درک نکند منحرف مي‌شود و با اين انحراف فتنه‌اي مثل فتنه ۸۸ به وجود مي‌آيد.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۴:۵۲

27 Dec 2019