۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۳۷۷۷۴
فرماندار کيار:

مانور امداد و نجات "ساعت صفر" شهرستان کيار برگزار شد

فرماندار کيار از برگزاري مانور ساعت 0جهت بررسي آمادگي و توان امدادي دستگاه هاي امدادي و خدمات رسان در اين شهرستان خبر داد.
مانور امداد و نجات "ساعت صفر" شهرستان کيار برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار قدمعلي مرداني ضمن اعلام اين خبر گفت: با توجه به قرار گيري کشور بر روي کمربند زلزله و حوادث متعدد که باعث بروز خسارت هاي جاني و مالي فراوان به کشور و هموطنان عزيزمان شده است لازم است همه اعم از نهادها، دستگاه هاي دو.لتي و عموم مردم آمادگي لحظه اي و آني خود در برابر وقوع اين اتفاقات را حفظ کنيم و يکي از اهداف برگزاري مانور ساعت صفر سنجش توان امدادي و آملادگي مواجهه دستگاه ها در زمان وقوع بحران بود.

وي افزود: در اين مانور کليه دستگاه هاي امدادي اعم از هلال احمر، پليس، اورژانس و آتش نشاني و همچنين ستاد مديريت بحران شهرستان کيار بدون هر گونه آمادگ و اعلام قبلي ساعت ۱۰امروز چهارشنبه ششم دي ماه آمادگي خود را در روستاي خراجي به معرض نمايش گذاشتند.

فرماندار کيار خاطر نشان کرد: بايد همه براي مواجهه با بحران آمادگي داشته باشيم چرا که زلزله رفتاري طبيعي از زمين است و قرار گيري کشور در روي کمربند زلزله لزوم توجه به آمادگي در برابر بحران بيش از پيش بالا مي برد.


انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۱:۳۸

16 Jan 2020