۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۳۷۷۵۰
کارشناس مسائل سياسي در کوهرنگ:

9 دی برخاسته از بصيرت مردم عليه خواص بي‌بصيرت است

کارشناس مسائل سياسي در کوهرنگ گفت: تجمع میليوني ۹دي سال ۱۳۸۸ یکی از روزهایی است که برخاسته از بصيرت مردم عليه خواص بي‌بصيرت بود.
9 دی برخاسته از بصيرت مردم عليه خواص بي‌بصيرت است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الله نجفي بابادي کارشناس مسائل سياسي در کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: روزهاي سال به خودي خود همه مثل هم مي‌باشند، اين انسان‌ها هستند، اين اراده و مجاهدت‌هاست که يک روز را از ميان روزهاي ديگر بر مي‌کشد و آن را مشخص مي‌کند و باعث تفاوت و تمايز با ساير روزها مي‌شود، تجمع میليوني ۹ دي سال ۱۳۸۸ از همين قبيل است يعني برخاسته از بصيرت مردم عليه خواص بي‌بصيرت بود.

وی افزود: همچنان که مقام معظم رهبري فرمودند، "روز نهم دي ۸۸، حادثه کوچکي نيست بلکه آن حرکت عظيم و ماندگار مردمي، شبيه حرکت بزرگ ملت در روزهاي اول انقلاب است و بايد تلاش شود در سالگرد اين حماسه، حرف اصلي ملت ايران، يعني حرکت در سايه دين و تحقق وعده هاي الهي تبيين شود".

اين کارشناس مسائل سياسي با مقايسه فتنه سال ۸۸ و فضاي غبارآلود دوران امام علي (ع) گفت: نقطه آغاز فتنه و غبارانگيزي و مه‌آلود کردن فضاي سياسي در دوران حکومت حضرت علي (ع) دقيقا زماني است که بسياري از مردمان ما بين دو نفر از نزديکان بنيان‌گذار اوليه حکومت اسلامي، يعني عايشه و اميرالمومنين (ع) مردد به انتخاب شدند و اين فتنه  آغازی برای جنگ جمل بود.

نجفي در ادامه گفت: زماني که مردم متوجه شدند که آمريکايي ها و غربي ها با هم‌تواني آشکارا به نفع جريان خاصي وارد ميدان شدند و سرويس هاي اطلاعاتي غرب در هدايت عملياتي جنبش سبز نقش زيادي را ايفا مي کنند کم کم از اين جنبش روي گردان شدند، به ويژه پس از آنکه روز قدس و ۱۳ آبان ۸۸ شعار "مرگ بر آمريکا" و "مرگ بر اسرائيل" از سوي اين جريان ناديده گرفته شد و بجاي آن اقدام به سر دادن شعارهاي انحرافي نمودند، اوج نفرت و انزجار ملت انقلابي ايران از فتنه گران زماني بود که در روز عاشورا به ساحت مقدس اباعبدلله‌الحسين (ع) جسارت شد و اين افراد در روز عاشورا با سوت و کف زدن اقدام به تخريب اموال عمومي، بانک ها، اتوبوس ها و... نمودند‌ و از اين زمان به بعد صبر ملت لبريز شد.

اين کارشناس مسائل سیاسی در کوهرنگ گفت: مردم بابصيرت و انقلابي کشورمان پس از اين با پخش اعلاميه‌هايي مبني‌بر برگزاری راهپيمايي در روز ۹ دي جهت اعلام برائت از فتنه گران و حمايت از رهبري و آرمان هاي انقلاب و اسلام دست به تظاهراتي باشکوه و بيادماندني زدند، در اين روز قريب به اتفاق تحليل گران سياسي و سران کشور هاي غربي و فتنه گران شوکه شدند و آمار ها نشان مي‌داد که در سراسر کشور حدود ۴۰ ميليون نفر در اين راهپیمایی شرکت کردند.

وی افزود: آنان هرگز تصور نمي‌کردند که ۹ دي پايان فتنه و فتنه گران باشد تا جايي که نخست وزير وقت انگليس که پيش بيني کرده بود نظام اسلامي سقوط خواهد کرد در مصاحبه اي در پاسخ به سوال مجري که پرسيده بود اظهار نظر شما در مورد سقوط نظام اسلامي نادرست بوده است گفت: گمان مي کنم خدا هم يک ايراني است.

این کارشناس مسائل سیاسی در کوهرنگ گفت: دشمنان بايد بدانند اگر در حال طراحي فتنه جديدي باشند باز هم حماسه ۹ دي تکرار خواهد شد و با پاسخ دندان شکن ملت انقلابي مواجه می‌شوند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۸:۳۷

18 Jan 2020