۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۷۷۴۴
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پست های مدیریتی فرصت هایی زودگذر است/مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظف به تلاش برای خدمات‌رسانی به مردم هستند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مسئولان و کارشناسان دستگاه های اجرایی موظفند برای خدمات رسانی به مردم در بخش های مختلف تلاش کنند.
پست های مدیریتی فرصت هایی زودگذر است/مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظف به تلاش برای خدمات‌رسانی به مردم هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در جمع کارکنان استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تمامی مسئولان و کارشناسان دستگاه های اجرایی موظفند برای خدمات رسانی به مردم در بخش های مختلف تلاش کنند.

وی افزود: ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری به دنبال امور سیاسی، سلیقه ای و جناحی نیستند و برای تسریع در روند توسعه ای استان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

نکونام تصریح کرد: پست های مدیریتی فرصت هایی زودگذر است و به همین منظور مسئولان باید در راستای خدمت رسانی صادقانه، عادلانه و متوازن در تمامی نقاط تلاش بیشتری داشته باشند.

توسعه متوازن در استان مهمترین برنامه اجرایی مسئولان در دولت

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: توجه به توسعه متوازن در تمامی نقاط استان از مهمترین برنامه های اجرایی مسئولان در دولت است.

وی اضافه کرد: توجه به بخش کشاورزی و تکمیل زنجیره تولید تا صادرات محصولات کشاورزی از مهمترین اولویت های مسئولان چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.

عباسی بیان داشت: ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری برای دستیابی سریع تر به اهداف توسعه ای استان در بخش های ختلف با مسئولان همکاری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به منظور رعایت توازن منطقه ای و اختصاص عادلانه امکانات، اعتبارات موجود استان براساس معیارهای علمی طرح مطالعاتی ظرفیت های شهرستان های ۹ گانه توزیع می شود.

گفتنی است، نماز جماعت ظهر و عصر استانداری به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و با حضور ائمه جمعه شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اقامه شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۸:۵۴

28 Dec 2019