۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۳۷۷۴۰
مديرکل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري:

رفع تصرف بيش از 30 هزارمترمربع اراضي ملي در مناطق حفاظت شده استان

مديرکل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري از تشکيل پرونده قضايي و رفع تصرف 30452 متر مربع از اراضي ملي در 9 ماهه سال جاري در شهرستان کيار اين استان خبر داد.
رفع تصرف بيش از 30 هزارمترمربع اراضي ملي در مناطق حفاظت شده استان
به گزارش جهانبین نیوز؛ شهرام احمدي مديرکل محيط زيست چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار بام ایران خبر گفت: حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري در مقابله با متجاوزان به محيط زيست و اراضي ملي کاملا جدي است.

وي افزود: از ابتداي سال جاري تاکنون با تلاش مسئولان ۳۰۴۵۲ مترمربع از اراضي ملي در مناطق حفاظت شده هلن و سبزکوه از دست سودجويان خارج شده است.

مديرکل حفاظت محيط زيست استان ضمن نتيجه بخش خواندن حمايت هاي دستگاه قضايي اظهار داشت: بسياري از تصرفات غيرقانوني در مناطق حفاظت شده توسط افراد حقيقي صورت مي گيرد.

وي افزود: برخي از تصرفات در نتيجه وسعت مناطق حفاظت شده در کنار تعداد کم محيط بانان در ساليان گذشته رخ داده است.

احمدي همچنين به نقش مردم در مقابله با زمين خواري اشاره کرد و گفت: اگر فرهنگ سازي صورت گيرد و اطلاعات بالا رود، اهالي حاشيه مناطق حفاظت شده با علاوه بر اينکه خود دست به تجاوز به حريم ملي نمي‌زنند در برخورد با متخلفان دستگاه هاي نظارتي را ياري خواهند کرد.

احمدي در پايان تصريح کرد: شوراي حفظ حقوق بيت المال و تعامل ويژه بين اداره کل حفاظت محيط زيست و مراجع قضايي استان زمين خواري در مناطق را به کمترين سطح خود رسانده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۹:۵۱

10 Jan 2020