کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس گروه ورزش بانوان استان چهارمحال وبختیاری؛

اردوهای ورزشی بانوان به‌صورت منطقه‌ای برگزار شود

27 آذر 1396 ساعت 13:38

سوسن تمدن در نشست شورای ورزش بانوان منطقه دو کشور بر برگزاری اردوهای مشترک ورزشی بانوان بر اساس آمایش منطقه تأکید کرد.


به گزارش حوزه ورزش جهانبین نیوز ، رئیس گروه ورزش بانوان استان در نشست شورای ورزش بانوان منطقه دو کشور گفت: برگزاری اردوهای مشترک به‌صورت منطقه‌ای و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در استان‌های مختلف بر اساس آمایش منطقه می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی ورزش بانوان کمک کند.

سوسن تمدن افزود: حضور مدال‌آوران و استعدادهای برتر ورزشی استان‌ها در یک اردوی مشترک زمینه‌ی انتقال تجربیات و ارائه شیوه‌های جدید آموزشی را به وجود می‌آورد.

وی در ادامه به‌ضرورت اختصاص برخی اماکن ورزشی برای ورزش بانوان اشاره و تصریح کرد: واگذاری اماکن ورزشی ویژه بانوان با قیمت پایه در مزایده‌های مربوطه از دیگر راهکارهای است که می‌تواند به توسعه ورزش بانوان در بعد همگانی و قهرمانی منجر شود.

تمدن در ادامه، پیگیری مسائل مربوط به ورزش بانوان در نشست با نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری را از دیگر پیشنهادهای مطرح‌شده در نشست شورای ورزش بانوان منطقه دو کشور برشمرد.

نشست شورای ورزش بانوان منطقه دو کشور با حضور کارشناسان استان‌های اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و چهارمحال و بختیاری روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر در یاسوج برگزار شد.

انتهای گزارش/1027ج


کد مطلب: 37653

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37653/اردوهای-ورزشی-بانوان-به-صورت-منطقه-ای-برگزار-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir