کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامي بروجن خبر داد

كشف ۵۰۰ ميليون ريال كالاي قاچاق در بروجن

26 آذر 1396 ساعت 10:42

فرمانده انتظامي شهرستان بروجن از كشف كالاي قاچاق به ارزش 500 ميليون ريال در محور لردگان-بروجن خبر داد و گفت: نيروي انتظامي در اجراي فرامين و تآكيدات رهبر معظم انقلاب اسلامي و براي حمايت از اقتصاد مقاومتي و توليد داخلي برخورد قاطع و قانوني با قاچاقچيان كالا را به طور مستمر در دستور كار دارد.


به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ غلامعلي شكري در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: در پي كسب خبري مبني بر اينکه قاچاقچيان كالا قصد دارند محموله اي را از محور مواصلاتي لردگان-بروجن به استان هاي مركزي كشور منتقل کنند بررسي موضوع در دستور كار ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان بروجن قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي طي عمليات ايست و بازرسي در اين محور يک دستگاه كاميونت حامل كالاي قاچاق را متوقف كردند.

شكري اضافه کرد: در بازرسي از اين خودرو مقادير قابل توجهي ماشين لباسشوئي، پيچ گوشتي، آچار، دريل، دمنده برقي، پمپ رنگ پاش فاقد هرگونه مجوز و برگ سبز كشف و يک نفر نيز دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بروجن با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش اين محموله را ۵۰۰ ميليون ريال برآورد کردند، گفت: متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

وي گفت: نيروي انتظامي در اجراي فرامين و تآكيدات رهبر معظم انقلاب اسلامي و براي حمايت از اقتصاد مقاومتي و توليد داخلي برخورد قاطع و قانوني با قاچاقچيان كالا را به طور مستمر در دستور كار دارد.

انتهاي پيام1026ج/۵۴۰ک


کد مطلب: 37634

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37634/كشف-۵۰۰-ميليون-ريال-كالاي-قاچاق-بروجن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir