۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۳۷۶۲۶
استاندار چهارمحال و بختياري:

اشتغال با حمايت بخش خصوصي و سرمايه گذاري محقق مي شود

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به شاخص هاي موجود، اشتغال و افزايش سطح توان اقتصادي خانوارها از مهمترين دغدغه هاي مردم استان به شمار مي رود که اين امر ملزوم حمايت از بخش خصوصي و فراهم کردن امينت اقتصادي در استان است.
اشتغال با حمايت بخش خصوصي و سرمايه گذاري محقق مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با بام ايران خبر با بيان اينکه در طرح پتروشيمي لردگان بيش از ۳۰ هزار ميليارد ريال توسط بخش خصوصي هزينه شده است افزود: اين ميزان سرمايه گذاري توسط بخش خصوصي چند برابر بودجه سالانه عمراني استان که نقش بسزايي در توليد اشتغال دارد.

وي از اجراي طرح مطالعاتي تکميل زنجيره توليد در سطح استان خبر داد و افزود: اعتبارات سال آينده براساس مطالعات اجراي طرح هاي توليدي، تبديلي و اشتغال پايدار در سطح شهرستان ها توزيع خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفيت هاي مطلوب استان از جمله در اختيار داشتن ۱۰درصد از منابع آبي کشور، ۲۰ درصد توليد ماهي کشور، رتبه کشوري توليد بادام، توليدات دامپروري و کشاورزي افزود: مي توان با فرآوري اين محصولات و ايجاد صنايع توليدي تبديلي زمينه اشتغال وصادرات دراستان فراهم کرد.

عباسي گفت: تلاش مي شود دولت و مجمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با ادبيات و هدف مشترک در راستاي اهداف توسعه استان گام بردارند.

وي توقف عمليات اجرايي طرح انتقال آب بن-بروجن را اختلاف و شکايت دو دستگاه اجرايي استان عنوان کرد و افزود: با پيگيري هاي انجام شده عمليات اجراي اين طرح در استان آغازشده است.

وي گفت: از مجموع اعتبار اين طرح تاکنون ۴۰ درصد جذب و هزينه شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري، پيگيري مطالبات مردم، مصوبات سفر رياست جمهوري به استان، اجرا و تکميل محورهاي مواصلاتي استان، راه آهن، موضوع آب، اجراي طرح هاي ورزشي، تکميل و ساخت بيمارستان ها و اجراي طرح هاي گردشگري را از مهمترين سرفصل ها مطرح شده در ديدار با رئيس مجلس شوراي اسلامي عنوان کرد.

عباسي با ابراز همدردي با خانواده هاي دغدار دو سانحه دلخراش تصادف جاده شهرکرد-شلمزار افزود: نقاط حادثه خيز در محورهاي پر تردد استان شناسايي شده است که بايد تا پايان سال آينده رفع شود.

وي گفت: اعتبار مورد نياز رفع نقاط حادثه خيز از محل اعتبارات سال جاري، سال آينده و اعتبارات سال ۹۸ تامين و اجرايي تخصيص خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۰:۰۶

22 Jan 2020