۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۳۷۶۲۴
رييس اداره راهداري شهرستان لردگان خبرداد:

تمام راه‌هاي روستايي و شهري شهرستان لردگان باز است

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان لردگان گفت: با تلاش مأموران راهداري هم‌اکنون تمام جاده‌هاي مواصلاتي شهري و روستايي در شهرستان لردگان بازگشائي شده است.
تمام راه‌هاي روستايي و شهري شهرستان لردگان باز است
به گزارش جهانبین؛ سيد ايمان دانيالي رييس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان لردگان در گفتگو با  خبرنگار سلام لردگان با اشاره به بارش برف دراين شهرستان اظهار داشت: با توجه به بارش برف در اين شهرستان، تمام راه‌هاي روستايي و شهري توسط مأموران راهداري باز شده و امکان تردد در اين جاده‌ها ميسر است.

دانيالي با اشاره به ارائه خدمات به مردم توسط راهداري‌ شهرستان خاطرنشان کرد: اکيپ‌هاي تازه نفس راهداري‌هاي استان از ساعت 5 صبح امروز شنبه 25 آذر 96 به گردنه‌هاي برف گير گله‌وار و مله سردشت و چهارطاق در شهرستان لردگان جهت انجام عمليات شن و نمک پاشي اعزام شدند.
 

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان خاطرنشان کرد: هم اکنون تمام محورهاي اصلي اين شهرستان باز است و رفت و آمد در آن ها جريان دارد و البته توصيه مي شود رانندگان براي تردد ايمن، زنجير چرخ، سوخت کافي و لباس گرم همواره به همراه داشته باشند.

وي ادامه داد: ضروري است رانندگان نيز قبل از خروج از منطقه از طريق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن 34442100 از وضعيت راه‌هاي شهرستان اطلاع حاصل کنند.
 

دانيالي، با اشاره به اينکه گروه‌هاي راهداري در نقاط مختلف گردنه‌هاي برف گير گله‌وار و مله سردشت و چهارطاق حاضر و با تمامي امکانات و ماشين آلات سنگين، دستگاه لودر، گريدر، کمپرسي‌ها و… بدون وقفه مشغول به بازگشايي محورهاي روستايي شهرستان هستند خاطر نشان کرد: همکاران راهداري نيز ۲۴ ساعته آماده خدمات رساني و پاسخگويي در خصوص وضعيت راه‌هاي ارتباطي شهرستان هستند.




 

انتهاي پيام/ 630 ل

مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۰:۳۰

27 Dec 2019