۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۳۷۶۱۵
رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري کوهرنگ:

سامانه سامط در کوهرنگ راه اندازي شد

رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري کوهرنگ گفت: در راستاي برون سپاري برخي از فعاليت هاي دولت به بخش خصوصي، سامانه "سامط" در کوهرنگ راه اندازي شد.
سامانه سامط در کوهرنگ راه اندازي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، لطفعلي چراغ‌پور روز گذشته در شوراي اداري کوهرنگ اظهار کرد: در راستاي برون سپاري برخي از فعاليت هاي دولت به بخش خصوصي، سامانه اي جهت پاسخگويي به استعلامات منابع طبيعي با نام "سامط" در کشور راه اندازي گرديد.

وي افزود: بعد از استان تهران و چند استان ديگر، چهارمحال و بختياري هم از استان‌هاي پيشتاز در اين حوزه بود و از اوايل پائيز سال جاري اين سامانه در استان راه اندازي گرديد.

رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري کوهرنگ بيان داشت: شهرستان کوهرنگ هم همپاي ديگر شهرستان‌ها جهت پاسخگويي به استعلامات دستگاه‌هاي مختلف از منابع طبيعي، از طريق اين سامانه اقدام مي نمايد.

مدير منابع طبيعي کوهرنگ تصريح کرد: در شهرستان کوهرنگ، متقاضيان استعلام بايستي نقشه utm با مقياس 1 به 10000 از ملک مورد استعلام را همراه با فايل نقشه بر روي لوح فشرده و با دردست داشتن کارت ملي و نامه استعلام، به دفتر پيشخوان خدمات دولت با مديريت خانم اماني واقع در شهر چلگرد مراجعه و استعلام خود را در سامانه سامط ثبت نمايند.

وي افزود: در ادامه استعلام از طريق منابع طبيعي پاسخ داده شده و پيامکي براي شخص ثبت کننده استعلام ارسال مي‌گردد مبني‌بر اينکه پاسخ استعلام شما آماده ست و براي اخذ پاسخ مراجعه نمائيد.

چراغپور يادآور شد: دستگاه‌هاي استعلام‌کننده، نقشه ملک مورد استعلام را مهر و تاييد نمايند.

وی راه اندازي اين سامانه در شهرستان را در واقع کمکي به ارباب رجوع و سرعت بخشيدن به روند استعلامات و جلوگيري از رفت و آمدهاي غيرضروري دانست.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۱:۵۸

27 Dec 2019