۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۳۷۶۱۲
امام جمعه سامان گفت:

قدرت جمهوري اسلامي ايران به تفاوتي شيوخ عربستان پاسخي قاطع خواهد داد

امام جمعه سامان با بيان اينکه عربستان اين قدر با صهيونيست رفيق شده است که صهيونيست اعلام کرده است اهداف ما با يکديگر مشترک است، بيان داشت: قدرت جمهوري اسلامي ايران به تفاوتي شيوخ عربستان پاسخي قاطع خواهد داد.
قدرت جمهوري اسلامي ايران به تفاوتي شيوخ عربستان پاسخي قاطع خواهد داد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، امام جمعه ي شهرستان سامان حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي در ابتداي خطبه ي اول بعد از سفارش همه ي مومنين به رعايت تقواي الهي ، اظهار داشت: تقوا فقط با گفتن و شعار دادن به دست نمي آيد و لازم است انسان با نفس خود مبارزه و اوصاف متقين را در خود پياده کند ، همان اوصافي که در خطبه ي همام نهج البلاغه موجود است.

حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي افزود: متقين کساني هستند که قرآن در خانه ي آن ها مهجور نيست،قرآن بيگانه با آن ها نيست.سوالي که پيش مي آيد اين است که چرابايد قرآن را به صورت ترتيل بخوانيم؟ ترتيل خواندن قرآن يعني روشن ادا کردن قرآن ، آهسته خواندن ، نه اينکه حتما با يک صوت قاري قرآن خوانده شود.ترتيل يعني زيبا خواندن قرآن.ترتيل چهار بار در قرآن بکار رفته است.

وي افزود: همه ي ما اکثرا ميتوانيم قرآن را به صورت ترتيل بخوانيم. بايد در هنگام قرائت قرآن به ترجمه ي آن هم دقت داشته باشيم. سوال ديگري که به وجود مي آيد مقدار قرائت قرآن است که خود قرآن پاسخ داده است هر آن چه براي شما ميسر است قرآن بخوانيد.يک آيه،يک صفحه،...

عقيلي با بيان اينکه اگر قرآن قرائت نشود ، روز قيامت قرآن از ما شکايت خواهد کرد.چه روزهايي که مي گذرد و حتي نيم صفحه هم از آن خوانده نشود، بيان داشت: قرآن براي هدايت مردم از ظلمات به سمت و سوي نور است. قرآن راه نجات است. بعضي از ما هدف اصلي نزول قرآن را کنار گذاشته ايم و براي مصارفي از آن استفاده ميکنيم که حتي شخص بي توجه به قرآن هم براي آن از قرآن استفاده مي کند.

عقيلي با اشاره بر اينکه مسجد هم اگر نمازخوان نداشته باشد در روز قيامت از ما شکايت خواهد کرد، اذعان داشت:مخصوصا اگر همسايگان مسجد علت خلوت بودن مسجد به حساب آيند،در حديث آمده است که از هر طرف مسجد تا چهل خانه همسايه ي مسجد به حساب مي آيند.

امام جمعه سامان حجت الاسلام عقيلي درابتداي خطبه دوم به مساله ي نماينده ي مردم آمريکا و دفاع عربستان اشاره و تصريح کرد: آقاي بن سلمان آيا ما نميداني که آن ها تو را به عنوان انسان قبول ندارند؟ صهيونيست ها کتابي دارند به نام تلمود.تلمود تفسير کتاب تحريف شده ي تورات است. در اين کتاب آمده است که مسلمان از تمامي جانداران پست تر است و يهود از همه ي موجودات بالاتر است. آيا شما تا کنون اين کتاب را نخواندي؟

عقيلي با تاکيد بر اينکه عربستان اين قدر با صهيونيست رفيق شده است که صهيونيست اعلام کرده است اهداف ما با يکديگر مشترک است، عنوان کرد: پادشاه عربستان با جنايات خود در دنياي اسلام کمک بزرگي به صهيونيست کرده است.

وي گفت: يک سر سوزن اگر انسان عقل و شعور داشته باشد چنين کاري نميکند، تا جايي که از حرف هاي آن زن بيشعور دفاع بکنيد، انگار نه انگار که دارند بد ترين حرف ها رو به مسلمانان مي زنند و آن ها بي تفاوت رفتار مي کنند.

ايشان در ادامه به نهج ابلاغه ي امام علي عليه السلام اشاره و افزود : به امام علي عليه السلام عرضه داشتند که خلخالي در پاي يک زن اهل کتاب فرو رفته و آن را خارج کرده اند ، امام فرمودند اگر مسلماني از شنيدن چنين خبري بميرد من او را سرزنش نمي کنم. بلکه سزاوار است که از شنيدن اين خبر بميرد.

وي با بيان اينکه چه جنايت هايي که بر زنان مسلمان وارد کرده اند و مسلمانان سکوت محض اختيار کرده اند، بيان داشت: انشا الله قدرت جمهوري اسلامي ايران به تفاوتي شيوخ عربستان پاسخي قاطع خواهد داد.

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۳:۵۷

27 Dec 2019