۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۳۷۶۰۵
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

شکست هاي پي در پي باعث ضعف و ناتواني جبهه استکبار و سرافرازي جريان مقاومت شده است

خطيب نماز جمعه کوهرنگ افزود: اقدام امريکايي ها هماهنگي و موافقت کشورهاي مرتجع عرب و خائن انجام شد که نشانه سردرگمي و شکست هاي پي در پي و باعث ضعف و ناتواني بيشتر جبهه استکبار و صهيونيسم و سرافرازي بيشتر جريان مقاومت شد.
شکست هاي پي در پي باعث ضعف و ناتواني جبهه استکبار و سرافرازي جريان مقاومت شده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام سعيد حسين پور امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه 24 آذر شهر چلگرد گفت: صله رحم از آن دسته واجباتي است که در آن مصالح زيادي نهفته است و به گونه‌اي است که هر کسي خود بايد به آن بپردازد و اين گونه نيست که با انجام دادن آن توسط يک نفر، از ديگران از بين رود.

 وی افزود: ديد و بازديد باعث تحکيم پيوند خويشاوندي مي‌شود و بسياري از مشکلات خود به خود، به واسطه همين صله رحم حل مي‌شود البته اگر در مجلس ديد و بازديد ياد خدا باشد ثواب خود را دارد.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ بيان داشت: بايد از سنگر نماز جمعه براي بيان مطالبات و مسائل مردم استفاده شود چرا که سنگر نماز جمعه همواره سنگري براي تعالي اسلام و شکست دشمنان بوده که انتظار مي‌رود براي نيل به اين دف مهم اعضاي ستاد نماز خلخال اهتمام جدي داشته باشند.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ تصريح کرد: در راستاي برگزاري هر چه پرشورتر نماز عبادي سياسي جمعه براي تعميق ارزش‌هاي ديني، اعتقادي و سياسي اعضاي ستاد نماز جمعه شهرستان تلاش همه‌جانبه‌اي بايد انجام دهند.

وي با بيان اينکه بدنبال اقدام و تصميم خصمانه دولت امريکا مبني بر به رسميت شناختن قدس بعنوان پايتخت رژيم اشغالگر و غاصب صهيونيستي، موضع گيري ها و واکنش هاي خوبي در سطح جهان و همچنين کشورهاي مسلمان صورت گرفت، بيان داشت: اين واکنش ها در سازمان ملل و توسط همپيمانان امريکا و حاميان رژيم صهيونيستي که باعث شد دوباره مساله فلسطين در صدر اخبار جهان قرار بگيرد و تحرکات و اقدامات خوبي در جهت مقابله با توطئه هاي استکبار و صهيونيست در منطقه انجام شود که يکي از آنها بوجود آمدن انتفاضه جديد بود.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ افزود: يقينا ا اقدام امريکايي ها هماهنگي و موافقت کشورهاي مرتجع عرب و خائن مثل اردن، مصر، امارات و عربستان سعودي انجام شد که نشانه سردرگمي و شکست هاي پي در پي در منطقه است و باعث ضعف و ناتواني بيشتر جبهه استکبار و صهيونيسم و سرافرازي بيشتر جريان مقاومت شد.

انتهاي پيام1022ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۹:۱۵

8 Jan 2020