۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۳۷۵۹۶
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهار محال و بختياري:

شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس انقلاب اسلامي را براي هميشه بيمه کردند

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهار محال و بختياري در جمع رزمندگان و ايثارگران شهرستان لردگان گفت: رشادت هاي شما رزمندگان عزيز لردگاني را بايد در راه اندازي اولين کاروان پياده به جبهه هاي حق عليه باطل مشاهده کرد.
شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس انقلاب اسلامي را براي هميشه بيمه کردند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ سردار علی محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري در اولين همايش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان لردگان گفت: هر چه از ايستادگي، شجاعت، دلاوري و از خودگذشتگي شما رزمندگان شهرستان بگوييم کم است، چراکه رشادت هاي شما عزيزان و مردم عزيز شهرستان لردگان را بايد در تاريخ دفاع مقدس جستجو کرد.

وي گفت: رشادت هاي شما رزمندگان لردگاني را بايد در راه اندازي اولين کاروان پياده به جبهه هاي حق عليه باطل مشاهده کرد.

سردار اکبري در ادامه افزود: بايد به خود  به باليم و افتخار کنيم که مسيري که رزمندگان شهرستان لردگان در طول دوران دفاع مقدس، روزي براي دفاع از حريم جمهوري اسلامي ايران اين مسير را به صورت پياده پيموده اند، امروز محل عبور کاروان هايي شد که از سراسر کشور حتي خارج از کشور اين مسير، مسير تردد به کربلا شد.

وی افزود: شما در هشت سال دفاع مقدس اين انقلاب و اين سرزمين را براي هميشه بيمه کرديد؛ امروز به برکت فداکاري ها و ايثار و از خودگذشتگي شما و به برکت حضور شما اگر در شهرستان شما مراسم تاسوعا و عاشورا برگزار مي شود در قلب نيويورک هم چنين برنامه اي برگزار مي گردد و اين به برکت حضور و ايستادگي شما عزيزان است.

سردار اکبري بيان داشت: به برکت خون شهداي و شما رزمندگان دفاع مقدس نظام جمهوري اسلامي براي هميشه تثبیت شد.

وی تاکید کرد: جنگ هشت ساله ما دو برابر جنگ جهاني دوم و پنج برابر جنگ جهاني اول بود اما به برکت خون هزاران شهيد و شما ايثارگران هشت سال دفاع مقدس يک از وجب از خاک ميهن جدا نشد.

فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) با اشاره به خدمات رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس گفت: کساني که در رأس مسئوليت ها هستند بدانند اين میزهای مسئوليت را مديون خون پاک شهداي ما و مديون از خودگذشتگي ايثارگران و رزمندگان ما هستند و اين را بدانند و آويزه گوش خود قرار بدهند که هر چه دارند از شهداء و رزمندگان دارند.

سردار اکبري با اشاره به دلنوشته شهيد مدافع حرم شهيد محمد حسن قاسمي اشکفتکي گفت: شيهد محمد حسن اولين شهيد جامع پزشکي کشور متعلق به استان چهار محال و بختياري است که در دلنوشته خود آورده است شب ها که نخوابيدم و روز ها چه زحمت هاي کشيده ام تا بيمارستاني در سوريه آماده بکنم، اما زماني که بيمارستان آماده شد به من گفتند، بايد مسئوليت اين بيمارستان را به شخص ديگري واگذار کني.

وی ادامه داد: شهيد با خطاب به ديگران نوشته بود: شما هر کاري مي کنيد بري جمع آوري خيرات و آخرت است نه براي دنيا.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) افزود: شهيد در ادامه مي نويسد: من از شهادت و از مرگ نمي ترسم، من نمي ترسم که با گلوله گروهاي تکفيري کشته شوم، من دوست دارم زنده بمانم و آن قدر در راه اسلام کار کنم تا بميرم.

سردار اکبری با اشاره به اين دلنوشته افزود: شهداء و رزمندگان براي اداي تکليف و براي اطاعت از ولي امر خود و براي دفاع از انقلاب و کشور به جبهه هاي حق عليه باطل رفتند نه براي پست، مقام و پاداش.

وی بيان داشت: نام تيپ هميشه سرافراز قمربني‌هاشم (ع) در ايران ماندگار شده و هنوز هم فرزندان دلير اين تيپ ايستاده و ايستادگي مي‌کنند و با همه وجودشان پشت ولايت و کشور خواهند بود.
سردار اکبری تصريح کرد: از افتخارات مردم استان چهارمحال و بختياري ولايت‌پذيري است که شاهد اين موضوع شهداي قبل از انقلاب ما و شهداي هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم است.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) اشاره داشت: اينکه مي گوييم استان ما ولايتمدار است بدين خاطر که اولين شهيد بسيجي مدافع حرم شهيد علي عسگري از استان ما است و نيز اولين شهيد روحاني و امدادگر شهيد محمد حسن قاسمي از استان ما بودند که در کشور سوريه شهيد شدند.


انتهاي پيام1026ج /630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۹:۱۲

2 Jan 2020