۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۳۷۵۵۰
امام جمعه کوهرنگ:

کار شوراهاي حل اختلاف داراي ارزش معنوي بسياري است

امام جمعه کوهرنگ گفت: اهميت و ارزش کار شورا ايجاد صلح و سازش بين مردم است و علاوه بر اينکه موجب مختومه شدن پرونده‌ها مي‌شود، از تشکيل پرونده‌هاي جديد بر اثر اختلافات جلوگيري مي‌کند و داراي ارزش معنوي بسياري است.
کار شوراهاي حل اختلاف داراي ارزش معنوي بسياري است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در ديدار با اعضاي شوراي حل اختلاف بخش مرکزي با تقدير از اقدامات صورت گرفته درحوزه هاي قضايي و شوراهاي حل اختلاف گفت: خوشبختانه اقدامات خوب و مناسبي در شوراي حل اختلاف و رسيدگي به نيازهاي قضايي مردم صورت گرفته و نگاه مديريت قضايي به شوراهاي حل اختلاف بايد نگاه ويژه اي باشد.

حجت الاسلام حسين پور با اشاره به اهميت نقش شوراهاي حل اختلاف در رسيدگي به پرونده هاي قضايي گفت: بايد اهميت به شوراهاي حل اختلاف از سوي مسئولان حوزه هاي قضايي همطراز با  توجه آنان به دادگستري ها باشد چراکه بخش عمده اي از پرونده هاي مطرح در دستگاه قضايي توسط اعضاي تلاشگر شوراهاي حل اختلاف و با محوريت عمل به سفارشات ديني، مورد رسيدگي قرار مي گيرد.

وي بيان داشت: براي تقويت تعاملات و رفع مشکلات بايد با دعوت از مسئولين و اعضاي شوراهاي حل اختلاف، مسائل و مشکلات بررسي و راهکار هاي رفع آن در دستور کار قرار گيرد.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ تصريح کرد: اهميت و ارزش کار شورا ايجاد صلح و سازش بين مردم است و علاوه بر اينکه موجب مختومه شدن پرونده‌ها مي‌شود، از تشکيل پرونده‌هاي جديد بر اثر اختلافات جلوگيري مي‌کند و داراي ارزش معنوي بسياري است.

در اين ديدار حاج هرمز غيبي پور، رئيس شوراي حل اختلاف کوهرنگ گزارش از عملکرد اين شورا را بيان کرد و افزود: کسب رتبه برتر کشوري اين شورا در چند سال متوالي برگ زريني از فعاليت اين شورا است و اهميت کار و اعتماد مردم به شوراهاي اختلاف را نشان مي دهد.

غيبي پور گفت: حل و فصل بيش از یک هزار پرونده و صلح سازش از اقدامات اين شورا بوده و با توجه به مشکلاتي که در کوهرنگ وجود دارد توانستيم پرونده هاي بزرگي از جمله پرونده قتل در کوهرنگ را حل و فصل کنيم.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۲:۱۳

14 Jan 2020