۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۷۵۴۰
رائفی‌پور

نیروهای انقلابی باید شاخص‌ و مبنا داشته باشند

استاد دانشگاه گفت: افراد باید اصول و مبنای مشخصی داشته باشند و فرقی نمی‌کند چپی باشند یا راستی، امروز لازمه نیروهای انقلابی داشتن شاخص‌ و مبنا است تا بتواند برحسب آن شاخص‌ها حرکت کند.
نیروهای انقلابی باید شاخص‌ و مبنا داشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی‌اکبر رائفی‌پور استاد دانشگاه شب گذشته در امام‌زادگان دوخاتون شهرکرد و در جمع مردم شهرکرد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی دو مقوله جدا از یکدیگر هستند.

وی با اشاره به فاکتورهایی برای یک فرد انقلابی خاطرنشان کرد: از انجایی که انقلاب ایران اسلامی بوده برای تعیین معیارهای انقلاب باید به سراغ اسلام‌شناسان رفت اضافه کرد: انقلاب اسلامی بر مبنای قرآنی برقرار است که تفسیر آن روایات اهل‌بیت (ع) باشد و انقلابی که اهل بیت (ع) در بطن آن نباشد نمی‌تواند معیارهای انقلاب را نشان دهد.

رائفی پور به تفاوت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی اشاره و تاکید کرد: انلاب اسلامی تفکر و جبهه‌ایی است که مرز ندارد و در سایر کشورها مانند سوریه، عراق و... وجود دارد اما جمهوری اسلامی سرزمینی است که محدوده جغرافیایی دارد و ایران نام گرفته است.

این استاد دانشگاه بیان داشت: برخی از مسئولان در انقلاب اسلامی فعالیت دارند و به خوبی در این زمینه فعالیت می‌کنند این افراد همان‌هایی هستند که روزی در میدان دفاع مقدس جنگیدند و امروز در جبهه مقاومت ایستاده مردانه می‌جنگند امنیت امروزمان را مدیون این مسئولان هستیم که دشمن را در خانه خود زمین زدند.

وی با اشاره به توانایی‌های دفاعی کشور افزود: مسائل مربوط به امنیت و صنایع دفاعی کشور را مسئولان انقلاب اسلامی برعهده دارند ولی مواردی مانند خودروسازی را مسئولان جمهوری اسلامی هدایت می‌کنند.


رائفی پور با طرح این سوال که آیا تفکر حفظ انقلاب در بین مسئولان اولیت دارد یا نه ادامه داد: اولویت برخی حفظ کشور (تفکر بازرگان) و برخی دیگر مانند حضرت امام خمینی (ره) اولویت‌شان بر حفظ انقلاب است.

وی تاکید کرد: مشکل انقلاب اسلامی با کشورهای مسیحی و... نیست بلکه مشکل انقلاب با مستکبران است و انقلاب اسلامی با این موضوع که آمرکیا نان و جان مردم دنیا را در دست خود می‌بیند مشکل دارد.

این استاد دانشگاه گفت: چرا ایران با بسیاری از کشورهای دنیا که حتی برخی مسلمان نیز هستند مشکلی ندارد؟ ایران از ابتدای انقلاب با رژیم کودک‌کش اسرائیل مشکل داشته و خواهد داشت.

رائفی‌پور با اشاره به اینکه مسئولان از قیمت نان در بازار مطلع نیستند چون در بین مردم نیستند و درد مردم را نمی‌فهمند تاکید کرد: همه مسئولان جمهوری اسلامی باید نسبت‌شان را با امام زمان (عج) مشخص کنند چچون اگر این طور نباشد برای انقلاب بی‌ارزش خواهند بود.

این استاد دانشگاه بیان داشت: افراد باید اصول و مبنای مشخصی داشته باشند و فرقی نمی‌کند چپی باشند یا راستی، امروز لازمه نیروهای انقلابی داشتن شاخص‌ و مبنا است تا بتواند برحسب آن شاخص‌ها حرکت کند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۴:۱۹

31 Dec 2019