۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۳۷۵۲۳
معاون برنامه و بودجه استان چهارمحال و بختياري خبر داد

افزايش 35 درصدي اعتبارات کوهرنگ

معاون برنامه و بودجه چهرمحال و بختیاری با اشاره به رشد 35 درصدي اعتبارات سال جاري، گفت؛ از محل اعتبارات قانون استفاده توازن از امکانات کشور، 15 ميليارد و 570 تومان سهم شهرستان کوهرنگ بوده است.
افزايش 35 درصدي اعتبارات کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز، معاون برنامه و بودجه چهارمحال و بختياري ظهر ديروز در حاشيه کميته برنامه ريزي شهرستان شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، گفت: اعتبارات استان چهارمحال و بختياري در سال جاري 117 ميليارد تومان بوده که از اين مبلغ سهم شهرستان کوهرنگ 15 ميليارد و 570 ميليون تومان چيزي در حدود 13/3 درصد بوده است.

علي شهريارپور با بيان اينکه اين بودجه در مقايسه با سال گذشته افزايش قابل توجهي داشته است، افزود: شهرستان کوهرنگ به لحاظ پتانسيل، ظرفيت‌ها، بعضي از مناطق آن، شاخص‌هاي توسعه يافتگي زير متوسط کشور و متوسط استان است که از اولويت خاصي در توزيع و تخصيص اعتبارات استان برخوردار است.

وي بيان داشت: به لحاظ همين مسائل در سياست‌هاي کلان استان، اولويت خاصي به شهرستان داده شده است بطوريکه تااکنون اعتبارات اين شهرستان از 31 ميليارد تومان گذشته به 43 ميليارد تومان در سال جاري رسيده است.

شهريارپور گفت: پيش بيني مي شود با تخصيص اعتبارات بعدي سهم کوهرنگ افزايش پيدا کند.

معاون برنامه و بودجه استان با اشاره به رشد 35 درصدي اعتبارات سال جاري نسبت به سال گذشته، تصريح کرد:؛ از محل اعتبارات قانون استفاده توازن از امکانات کشور، استان در سال جاري که 117 ميليارد و 400 ميليون اعتبار بوده که حدود 15 ميليارد و 570 تومان سهم شهرستان کوهرنگ شده است.

شهريارپور پرداخت اين اعتبارات را براي تکميل و بهره برداري 80 پروژه نيمه کاره بيان کرد و تاکيد کرد: اين اولويت بندي ها در فصل هاي حمل و نقل، کشاورزي، منابع طبيعي، گردشگري، بهداشت و درمان و تربيت بدني خواهد بود که جزء اولويت‌بندي‌هاي شهرستان کوهرنگ است.

وي بيان داشت: که با تکميل و بهره‌برداري از اين پروژه هاي مصوب شده انتظار مي‌رود شاخص‌هاي شهرستان کوهرنگ ارتقا پيدا کند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۱:۱۷

30 Dec 2019