۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۳۷۵۱۵
در بيانيه مشترک تشکل هاي دانشگاه شهرکرد آمده

آل سعود تهيه کننده و مجري فتنه هاي آمريکايي در منطقه است

تا زماني که رژيم سعودي ساقط نشود، تمامي طرح ها و فتنه هاي آمريکا عليه مسلمانان در منطقه اجرايي خواهد شد چون آل سعود تهيه کننده و مجري اين طرح ها در منطقه است.
آل سعود تهيه کننده و مجري فتنه هاي آمريکايي در منطقه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، بيانيه مشترک سه تشکل دانشجويي دانشگاه شهرکرد منتشر شد. در اين بيانيه که به مناسبت اقدام اخير رژيم صهيونيستي است، اينطور آمده:


بسم الله الرحمن الرحيم

وَ لَنْ تَرْضى‏ عَنْكَ الْيَهُودُ وَ لاَ النَّصارى‏ حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم

از اولين روز پيروزي انقلاب اسلامي ايران،ايالات متحده ي آمريکا و مزدوران سفاک منطقه ايش، دسيسه و توطئه اي نبود که عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي،جبهه ي مقاومت و آرمان هاي انقلاب و خطوط قرمز اسلام،انجام ندهند که با ياري خداوند، رهنمود هاي رهبر فرزانه ي انقلاب و بصيرت ملت تمامي اين توطئه ها خنثي شد. اما اين واقعيت وجود دارد که دشمنان از هيچ تلاشي براي ايجاد ي فتنه اي جديد در منطقه فرو گذار نمي مانند.

حمايت از صدام و اعراب حاشيه ي خليج فارس براي حمله به ايران و سرنگوني نظام نو پاي جمهوري اسلامي، حمايت از منافقين و گروهک هاي معاند و تروريستي از از جمله توطئه هايي بود که براي اين محور شرارت نتيجه در پي نداشت بعد ها با تاسيس گروه هاي تروريستي القاعده و طالبان در عراق و افغانستان و حمله ي نظامي به اين دو کشور، به بهانه ي مقابله با تروريسم سعي در ضربه زدن به محور مقاومت، گسترش سلطه و نفوذ خود در منطقه، غارت منابع و سرمايه هاي کشور هاي خاورميانه و رشد تروريست براي ايجاد بازار فروش اسلحه در منطقه را داشتند که اين فتنه ها تنها بخشي از فعاليت هاي ايالات متحده جهت ايجاد حاشيه اي امن براي رژيم صهيونيستي مي باشد که هدف آن جلو گيري از نفوذ ايران در منطقه و مقابله با ايران براي جلوگيري از صادر کردن ايدوئولوژي خود که زمينه سازي ظهور امام عصر (عج) و آزاد سازي قدس شريف است، مي باشد. که پس ناکامي هاي پي در پي اين قدرت پوشالي در جلو گيري از گسترش ايران در منطقه به گفته ي خود رييس جمهور آمريکا ،داعش را در منطقه بوجود آوردند که منافع آمريکا و هم پيمانانش را تا حدود زيادي تامين کند و جبهه ي مقاومت را ضعيف و حتي نابود کن که با رشادت هاي رزمندگان اسلام اين فتنه نيز خنثي شد.

در روز هاي پاياني داعش فتنه ي تجزيه عراق و قائله ي استقلال کردستان عراق را بوجود آوردند که سعي در ايجاد آشوبي جديد بودند که با بصريت نظام مقدس جمهوري اسلامي، اين توطئه نيز خنثي شد؛ پس از آن با گروگان گيري سعد حريري و خانواده اش و مجبور کردن او به استعفا از نخست وزيري و لفاضي هاي تند عليه ايران و حزب الله سعي در ايجاد فتنه ي اي جديد در لبنان و ضربه اي ديگر به حزب الله و محور مقاومت بودند که باز هم با بصيرت حزب الله، ملت و دولت لبنان اين فتنه هم ختم به خير شد و حال جديد ترين فتنه ي آمريکا تصميم انتقال سفارت خود به اورشليم (قدس اشغالي) و انتقال پايتخت رژيم جعلي از تل آويو به قدس مي باشد که برخي از کشور هاي عربي به ظاهر مخالف اين تصميم هستند و عليه اين تصميم ترامپ بيانيه صادر کرده اند.

اما واقعيت اين است تا زماني که رژيم سعودي ساقط نشود، تمامي طرح ها و فتنه هاي آمريکا عليه مسلمانان در منطقه اجرايي خواهد شد چون آل سعود تهيه کننده و مجري اين طرح ها در منطقه است و با اين تفسير رژيم صهيونيستي در حاشيه اي امن سعي در احيا و گسترش آرمان هاي خود خواهد کرد. اما به حول قوه ي الهي پايان آل سعود نزديک است و در آينده اي نزديک آل سعود به مانند داعش به زباله دان تارخ خواهد پيوست.

قدس متعلق به همه ي مسلمانان است و طبق فرمايش مقام معظم رهبري« تقدير خداوند اين است که فلسطين ازاد خواهد شد» و انتفاضه ي فلسطين محکم تر و متحد تر مقابل سياست هاي خودخواهانه امريکا خواهد ايستاد و به ياري خداوند اين تصميم ترامپ به عنوان کاتاليزگري مهم در فرآيند نابودي اسرائيل خواهد بود.

و اين وعده ي الهي است که:

ان الارض يرثها العبادي الصالحون

بسيج دانشجويي
جامعه اسلامي
انجمن اسلامي مستقل

انتهاي پيام1026ج /۹۲۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۶:۴۷

26 Jan 2020