۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۷۵۱۴
کارشناس مسائل سياسي شهرستان سامان:

ترامپ با انتخاب قدس به عنوان پايتخت اسرائيل به دنبال تفرقه بين مسلمان است

کارشناس مسائل سياسي شهرستان سامان با بيان اينکه ترامپ به دنبال تفرقه در بين مسلمان و تثبيت رژيم اشغالگر قدس است، ابراز کرد: تعيين قدس به عنوان سفارت خانه آمريکا نه تنها موجب تفرقه در بين مسلمان نيست بلکه نتيجه اين عمل اتحاد ملت هاي مسلمان است.
ترامپ با انتخاب قدس به عنوان پايتخت اسرائيل به دنبال تفرقه بين مسلمان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرزاد محمدي کارشناس مسائل سياسي شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه در چند روز گذشته تصميم عجيب ترامپ موجب تعجب اکثر کشور هاي جهاني شده است، اظهار داشت: ترامپ با اعلام اينکه محل سفارت آمريکا قدس است موجب تحولاتي شده است که شايد خود ترامپ هم انتظار آن را نداشت.

عربستان با عادي سازي روابط با اسرائيل در عمل انجام شده قرار گرفته است

محمدي با اشاره بر اينکه در چند سال اخير شاهد نفوذ فريبکارانه آمريکا در برخي کشور هاي عربي و اسلامي هستيم که نمونه بارز آنها عربستان سعودي است، بيان داشت: عربستان تلاش هاي زيادي در راستاي عادي سازي روابط با اسرائيل دارد و عملا در عمل انجام شده قرار گرفته است.

وي با تاکيد بر اينکه در وضعيت کنوني که سعودي ها هم پيمان آمريکا و خريدار شماره يک تسليحات نظامي آمريکا هستند، نمي توانند موضع دقيق و مشخصي بيان کنند، اذعان داشت: در سال هاي اخير عربستان سعودي که عملا فريب خورده آمريکا بوده است تلاش کرد که ايران را به عنوان مشکل اسلام و اعراب به کشور هاي عربي معرفي کند.

عربستان شکست خورده اصلي مواضع جديد ترامپ است

محمدي تصريح کرد: اکنون بسياري از کشور هاي اسلامي دريافته اند که باز هم عربستان شکست خورده اصلي مواضع جديد ترامپ است.

وي با اشاره بر اينکه هرگونه جهت گيري عربستان موجب از دست دادن يکي از طرف ها مي شود، عنوان کرد: اين تصميم احمقانه ترامپ بهترين خدمت به اسلام و ايران است که نشان دهنده هدف نهايي آمريکا و رژيم اشغالگر قدس خواهد بود.

ترامپ به دنبال تفرقه در بين مسلمان و تثبيت رژيم اشغالگر قدس است

فرزاد محمدي با اشاره بر اينکه ترامپ احساس تفرقه در بين مسلمان کرد و اين زمان را بهترين زمان براي رسيدن به اهداف نهايي و تقويت و تثبيت رژيم اشغالگر قدس دانست و ابراز کرد: عجله ترامپ و مکر او و سياست مداران غاصب را برملا و اولين نتيجه اين حرکت اتحاد ملت هاي مسلمان بوده است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۳:۳۸

27 Dec 2019