۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۳۷۵۱۲
امام جمعه شهر اردل:

اقدام ترامپ در تعيين قدس به عنوان پايتخت رژيم اسرائیل شروع فتنه پيچيده جديد در منطقه است

امام جمعه شهر اردل گفت: اقدام ابلهانه رئيس جمهور آمريکا در به رسميت شناختن قدس شريف به عنوان پايتخت رژيم جعلي صهيونيستي فتنه‌اي بزرگ عليه امت اسلامي و پايمال کردن حقوق مردم فلسطين است.
اقدام ترامپ در تعيين قدس به عنوان پايتخت رژيم اسرائیل شروع فتنه پيچيده جديد در منطقه است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه در واکنش به توطئه استکبار براي انتقال پايتخت رژيم صهيونيستي به قدس گفت: امروز رژيم غاصب صهيونيستي بيش از گذشته، نه‌تنها در منطقه بلکه در عرصه بين الملل با انزوا مواجه شده است و طرح انتقال پايتخت اين رژيم جعلي، بدون ترديد از موضع ضعف و استيصال آنان است.

بهرامي ضمن محکوم کردن اين اقدام وقيحانه اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اين موضع آمريکا به نفع رژيم غاصب صهيونيستي گرفته شده است و در واقع، نشان از ضعف و استيصال اين رژيم کودک کش دارد.

وي با بيان اينکه اقدام ابلهانه رئيس جمهور آمريکا در به رسميت شناختن قدس شريف به عنوان پايتخت رژيم جعلي صهيونيستي فتنه اي بزرگ عليه امت اسلامي و پايمال کردن حقوق مردم مظلوم فلسطين است افزود: امروز آمريکا و همفکران آن، به دنبال تقويت روحيه رژيم صهيونيستي هستند، به همين جهت با طرح تعويض پايتخت رژيم صهيونيستي به قدس شريف به دنبال روحيه بخشي به اين رژيم غاصب هستند.

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه اقدام امروز آمريکا، ناشي از ضعف و سرسپردگي برخي از کشورهاي عربي منطقه است، ادامه داد: فتنه امروز آمريکايي‌صهيونيستي، فقط با وحدت امت اسلام و اقدامات يکپارچه دول اسلامي خنثي مي شود، در غير اين‌صورت، اين موضع‌گيري آمريکا و اقدامات نابخردانه رژيم کودک‌کش صهيونيستي، انتفاضه ديگري را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام بهرامي بيان داشت: ان‌شاءالله با اين اقدام و فتنه آمريکايي‌صهيونيستي شاهد از بين رفتن اين رژيم جعلي باشيم و اين سرنگوني با عملياتي ساختن اين طرح، بدون ترديد آغاز خواهد شد.

امام جمعه شهر اردل گفت: مردم مومن و انقلابي شهرستان اردل ديروز ۱۷ آذر ماه بعد از نماز جمعه همگام با مردم سراسر ايران در راهپيمايي ضدآمريکايي_صهيونيستي حضور پيدا کردند و با محکوم ساختن تصميم به رسميت شناختن قدس اشتغالي به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي، هم صدا با آحاد مردم ولایتمدار ايران اسلامي، فرياد مرگ برآمريکا – مرگ بر اسرائيل سر دادند.
          انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۶:۱۸

27 Dec 2019