کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

آمريکا با اعلام قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي به دنبال جبران شکست هاي خود در منطقه است

17 آذر 1396 ساعت 15:16

امام جمعه شهر اردل گفت: کشورهاي استکباري به ويژه آمريکا که در سوريه و عراق شکست خورده اند هم اينک با مطرح کردن قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي به دنبال جبران شکست هاي خود در منطقه هستند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت: يکي از نشانه هايي که انسان را در مسير راست حمايت مي کند و به او قوت قلب مي دهد تا هميشه شکر گذار خداوند متعال باشد توجه به سمت آخرت است.

بهرامي افزود: وقتي توجه انسان به سمت آخرت رفت آن وقت از دنيا آرام آرام کناره مي گيرد، گرفتار مکر و فريب و ظواهر دنيا و لذتهاي دنيا نمي شود و خودش را کنار مي کشد.

وي افزود: کسي که زرق و برق دنيا قلبش را تسخير کند به دام مي افتد و کم کم از خدا فاصله مي گيرد که اين از صفات شيطاني است براي به دام افتادن انسان ها.

آمريکا با اعلام قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي به دنبال جبران شکست هاي خود در منطقه است

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن محکوم کردن اقدام آمريکا در به رسميت شناختن قدس شريف به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي، گفت: به‌طور قطع موضع اسلامي ايران در قبال اين اقدام اخير ترامپ براي به رسميت شناختن بيت‌المقدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي مشخص است و ما آن را محکوم مي‌کنيم.

حجت الاسلام بهرامي افزود: هر چقدر اينها دچار شکست ها و ناکامي هاي بيشتري مي شوند فهم از حقايق، قدرت تشخيص و توان تصميم درستشان کمتر مي شود يکي از اين تصميم ها همين اقدام اخير آمريکا است.

وي گفت: کشورهاي استکباري به ويژه آمريکا که در سوريه و عراق شکست خورده اند هم اينک با مطرح کردن قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي به دنبال جبران شکست هاي خود در منطقه هستند.

حجت الاسلام بهرامي افزود: آمريکا و اسرائيل جنايتکار سال هاست که با تمام توانشان عراق و سوريه را اشغال کردند و امروز مي بينيم يکي از محورهاي مقاومت در منطقه عراق و سوريه است که اين جمع انقلابيون براي اين دشمنان خطرساز شده و اکنون با طرح جديد خود انتقال مرکزيت اسرائيل به قدس شريف در صدد نقش هاي شوم ديگر براي نا امن کردن منطقه هستند.

وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در جمع ميهمانان اجلاس کنفرانس وحدت اسلامي گفت: بيانات حکيمانه مقام معظم رهبري پرده از دسيسه هاي شيطاني آمريکا برداشته است.

خطيب جمعه اردل با بيان اينکه آمريکا مي خواهد در منطقه جنگ به راه اندازد تا امنيت رژيم صهيونيستي حفظ شود، اظهارکرد: آمريکا ، پس از شکست داعش هدفش تضعيف جريان مقاومت و تقويت اسرائيل است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 37493

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37493/آمريکا-اعلام-قدس-عنوان-پايتخت-رژيم-صهيونيستي-دنبال-جبران-شکست-هاي-خود-منطقه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir