کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در سومين روز بزرگداشت شهادت منصور عباسي هفشجاني مطرح شد

شهداي مدافع حرم روشن ترين ستاره در دل آسمان هستند

17 آذر 1396 ساعت 12:52

استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهداي مدافع حرم روشن ترين ستاره در دل آسمان است که نبايد بگذاريم خفاش ها اين نور و چراغ را از ما بگيرند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين عبدالله مرادي استاد حوزه و دانشگاه در مراسم بزرگداشت سومين روز شهادت حاج منصور عباسي هفشجاني اظهار داشت: يکي از درس هاي بزرگي که شهداي مدافع حرم به ما دادند الگو گيري از نظام نبوي است .

وي با اشاره به اينکه نظام نبوي هفت شاخصه مهم دارد تصريح کرد: تمام شهدا ما تلاش کردند که هفت شاخصه را در سطح جامعه اسلامي گسترش دهند.

مرادي ادامه داد: با گسترش شاخصه هاي نبوي، نظام مهدوي سراسر جهان را در برخواهد گرفت.

وي با اشاره به اينکه نظام جمهوري اسلامي بايد در مسيري حرکت کند که سراسر پر از ايمان و معنويت است بيان داشت: ايمان و معنويت موتور پيش برنده جامعه است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر مردان و زنان جامعه اسلامي در مسير تکامل جامعه بشري متحد حرکت کردند موتور معنويت دچار عقب ماندگي نخواهد شد.

حجت السلام مرادي باتاکيد بر اينکه ما بايد مراقب ايمانمان باشيم بيان داشت: اگر بتوانيم ايمان و معنويت را به اوج برسانيم آن موقع آزاده ايم.

فرياد شهدا؛ نبود فاصله طبقاتي بين مردم است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: نبايد اجازه داد فاصله طبقاتي در بين مردم به وجود آيد و فرياد شهدا همين بوده و هست.

حجت السلام مرادي اظهار کرد: بايد مراقب باشيم که اساس کار همه ما و خصوصا" مسئولين قسط و عدل و ولايت باشد.

وي با بيان اينکه فرياد امام هنوز در گوش ما است عنوان کرد: واي به روزي که دولتمردان ما از کوه نشيني به کاخ نشيني بنشينند.

مرادي با اذعان بر اينکه شاخصه سوم علم و معرفت است اذعان داشت: بايد تلاش کرد علم، آگاهي، بينش و بصيرت در جامعه رشد کند.

وي خاطرنشان کرد: سلاح، اخلاق و رفتاري که در جامعه است بايد دنباله رو پيامبر (ص) باشد و در جامعه اسلامي رذائل و فساد معنايي ندارد، جامعه بايد تلاش کند تا اقتدار و عزت داشته باشد.

حجت السلام مرادي اظهار کرد: هفت شاخصه اي که بيان شد بر دو پايه فکر و انديشه استوار است و لازم است روي آگاهي ، معرفت و بصيرت تلاش کرد.

وي گفت: امروز شجاعت، مردانگي و قدرت نظامي برگرفته از ايمان توانسته دشمن را سردرگم کند.

لازم به ذکر است؛ شهيد مدافع حرم حاج منصور عباسي هفشجاني در عمليات پاکسازي البوکمال سوريه از سوي تک تيراندازهاي داعشي به فيض شهادت رسيد و در ۱۶ آذرماه ۱۳۹۶ در گلزار شهدا شهرکرد آرام گرفت. ايشان سیزدهمین شهيد مدافع حرم از استان چهار محال و بختياري بوده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 37482

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37482/شهداي-مدافع-حرم-روشن-ترين-ستاره-دل-آسمان-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir