۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۳۷۴۸۰
استاندار چهار محال و بختياري مطرح کرد:

صنایع تبدیلی راهی برای رونق اقتصادی در سامان

استاندار چهار محال و بختياري با بيان اينکه شهرستان سامان يکي از شهرستان ها زيبا و پر رونق در استان است، بيان داشت: راهکار افزايش در آمد و توليد در شهرستان سامان حمايت از بخش خصوصي است.
صنایع تبدیلی راهی برای رونق اقتصادی در سامان
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما ، اقبال عباسي استاندار چهار محالو بختياري در سفر در شهرستان سامان و در جلسه شوراي اداري اين شهرستان با بيان اينکه هذف از برگزاري جلسه شوراي اداري مطرح کردم مشکلات شهرستان و ارائه راهکار است، اظهار داشت: در اين جلسه طرح و مشکلات بيان شد اما راهکار مورد نياز ارائه نشد .

وي افزود: بيشتر مشکلات شهرستان سامان در حوزه صنايع تبديلي آب و فاضلاب، گردشگري, باغداري، جاده اي است.

عباسي با اشاره بر اينکه اين شهرستان يکي از زيباترين و پر رونق ترين شهرستان هاي استان است بيان داشت: بهترين مناطق گردشگري و بيشترين توليدات باغي را در اين شهرستان مشاهده کردم که بايد سرمايه گذاران خصوصي داخلي و خارج از استان دعوت شود و دراحداث صنايع تبديلي و توسعه توريستي از ظرفيت هاي بخش خصوصي استفاده شود .

عباسي با بيان اينکه با توجه بر طرفيت خوب شهرستان بايد مديريت خوبي در همه زمينه ها داشته باشيم و راهکار هاي استاني را پيدا کنيم ، بيان داشت: تسهيلات عمراني و بانکي را هدايت کنيم و تسهيلات با توجه به حمايت از باغداران, ايجاد صنايع تبدلي و افزايش توليد سر درختي ها به متقاضيان اعطاء شود.

وي بيان داشت: دهکده توريستي زاگرس بايد طرح توجيهي داشته باشد و صنايع تبديلي در اين شهرستان مديريت و نقاط حادثه خيز جاده نيز امسال و سال آينده در سطح شهرستان بر طرف شود.

عباسي با تاکيد بر اينکه شهرستان سامان داري مناطق بکر و زيبايي است اما داراي مشکلات عديده اي است که بايد برطرف شود، تصريح کرد: شهرستان سامان در حوزه تفريحي و توريستي جاي کار فرواني دارد و توسعه، گسترش و ايجاد زير ساخت هاي گردشگري و توسعه باغات بايد بيش از نقاط ديگر شهرستان باشد.

وي با بيان اينکه در استان چهار محال و بختياري و شهرستان سامان بايد به دنبال دولت هاي خصوصي و جذب سرمايه گذاران خصوصي باشيم ، تصريح کرد: دولتي ها با تاخصيص اعتبار به استان ها و شهرستان هنر آنچناني را اجرا نمي کنند چرا که اعتبار وارد استان مي شود و بعضا اعتبارات رسيده را نيز جذب و اجرا نمي کنيم و بخش خصوصي بيش از بخش دولتي جاي کار در همه زمينه ها دارد و موجب اشتغال و در آمد در منطقه مي شوند و اين امر در اين جهت است که حمايت از بخش دولتي از سوي ارگان ها و دولت ها صورت گيرد.

استاندار چهار محال و بختياري افزود: در حوزه گردشگري بايد به دنبال توليد محصولات ارگانيک و محل هاي سنتي و محلي باشيم چرا که بيشتر گردشگران به دنبال مکان هاي سنتي و بومي و ارگانيک هستند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۷:۵۹

11 Jan 2020