۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۳۷۴۷۳
عضو هیئت امنای موسسه روایت سیره شهدا:

شهادت حادثه و اتفاق نیست، انتخاب است

عضو هیئت امنای موسسه روایت سیره شهدا گفت: شهادت حادثه و اتفاق نیست بلکه انتخاب است و شهید عباسی اگر در دفاع مقدس به مدال شهادت دست نیافت اما در دفاع از حرم آل‌الله این مدال را از آن خود کرد و این بزرگی و عزت همه به برکت معامله با خداست.
شهادت حادثه و اتفاق نیست، انتخاب است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام حسین جوشقانیان عضو هیئت امنای موسسه روایت سیره شهدا در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی اظهار کرد: اگر ما در تاریخ خوانده بودیم کسانی از همه تعلقات دنیایی گذشته و در رکاب پیامبر اکرم (ص) به میدان رفتند و حاضر به جانفشانی شدند امروز به چشم خود می‌بینیم آنجا که ارزش‌های انسانی به خطر می‌افتد ابرمردانی اینگونه جان‌فشانی می‌کنند.

وی بابیان اینکه رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس، میدان‌های جنگ نرم و امروز حضور در میدان نبرد برای دفاع از حرم آل‌الله همه نمونه‌هایی از جانفشانی در راه اسلام و قرآن است افزود: شهدای مدافع حرم امروز برای حراست از حرم آل‌الله می‌جنگند و مدال شهادت به سینه می‌آویزند.

جوشقانی با اشاره به اینکه شهید منصور عباسی هر کجا بار بر زمین بود وارد میدان می‌شد و امروز همسر و مادر این شهید بزرگوار هیچ تعلق خاطری ندارند برای بذل و بخشش نفس نفیس و هرگز مضایقه نخواهند کرد ادامه داد: داعش آمد تا در عرض ۱۰ روز کار انقلاب اسلامی ایران را یکسره سازد اما عدو سبب خیر شد و به لطف پروردگار جمهوری اسلامی ایران هر روز قدرتمندتر در منطقه حضور دارد.

وی با با بیان اینکه امروز نیاز بود مردان ما در کنار فاطمیون، زینبیون، انصارالله، حزب‌الله و... باشند و انقلاب اسلامی ایران را پرفروغ‌تر به جلو هدایت کنند تاکید کرد: شهادت حادثه و اتفاق نیست بلکه انتخاب است و شهید عباسی اگر در دفاع مقدس به مدال شهادت دست نیافت اما در دفاع از حرم آل‌الله این مدال را از آن خود کرد و این بزرگی و عزت همه به برکت معامله با خداست.

جوشقانی با تاکید بر اینکه ما در عرصه سیاست، اقتصاد، معیشت و دشمن‌شناسی باید با نور خدا حرکت کنیم خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری و تبعیت از ولایت از ویژگی‌های بارز همه شهدا است و اینان حقیقت‌مداران و ولایت‎مدارانی هستند که در عصر غیبت کبری راه را گم نکردند.

وی ادامه داد: داعش و حامیانش بدانند عزم و جزم ایرانی‌ها با همه دنیا متفاوت بوده و این به برکت نور ولایت است، امروز خیل عظیمی از مردم شهرکرد و چهارمحال و بختیاری آمدند تا مشایعت و همراهی کنند شهیدی را که دائما رهرو امام حسین (ع) بوده و نوکری این امام بزرگوار را افتخاری برای خود می‌دانسته است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۰:۱۳

30 Dec 2019