۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۳۷۴۵۵
فرماندار شهرستان سامان:

پايه و اساس توسعه توجه به زيرساخت هاي پژوهشي است

فرماندار شهرستان سامان با بيان اينکه پايه و اساس توسعه توجه به زير ساخت هاي پژوهشي است، ابراز کرد: توجه ويژه اي بايد به استعداد هاي درخشان داشت و برنامه ريزي در اين زمينه صورت گيرد.
پايه و اساس توسعه  توجه به زيرساخت هاي پژوهشي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سامان ما، سعيد صالحي اردلي در اولين همايش تجليل از نخبگان شهرستان سامان با بيان اينکه پايه و اساس توسعه توجه به زير ساخت هاي پژوهشي است، اظهار داشت: باید توجه ويژه اي به استعداد هاي درخشان و برتر در جامعه صورت گيرد و براي بهره برداري بهتر بايد برنامه ريزي جامع توسط دستگاه هاي اجرايي در سطح شهرستان انجام پذيرد.

صالحي با اشاره بر اينکه اين برنامه براي اولين بار در سطح شهرستان در حال برگزاري است، بيان داشت: با اجراي چنين برنامه هاي فرهنگي شاهد افق هاي روشني در جهت تقويت استعدادهاي برتر شهرستان خواهيم بود.

وي با بيان اينکه در انجام کار هاي و اقدامات فرهنگي بايد مديرت فرهنگي و برنامه ريزي در جامعه وجود داشته باشد، بيان داشت: در راستاي تقويت نخبگان و ايجاد انگيزه در جامعه بايد ويژه برنامه هاي فرهنگي و علمي توسط دستگاه هاي اجرايي در سطح شهرستان انجام گيرد.

صالحي با اشاره بر اينکه شهرستان سامان يک شهرستان فرهنگي و علمي است که افراد نخبه فرواني در زمينه هاي علمي، پژوهشي، ورزشي، فرهنگي و... در اين شهر وجود دارد، عنوان کرد: بايد براي شناسايي اين افراد در جامعه برنامه ريزي هاي بيشتري صورت گيرد.

وی با اشاره بر اينکه زير ساخت پژوهشي در همه رده هاي سني در جامعه وجود داشته باشد، تصريح کرد: توجه ويژه به استعداد هاي درخشان و برتر و نخبگان موجب توسعه شهر و جامعه مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۱:۲۳

19 Jan 2020