کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيگيري هاي هفت چشمه جواب داد

اردل از تاريکي در آمد/نصب 40 چراغ روشنایی در معابر اردل

12 آذر 1396 ساعت 12:43

بعد از انتشار خبري در سايت هفت چشمه با عنوان"شب‌هاي تاريک اردل صداي مردم را در آورده/ اداره برق براي روشنايي معابر فکري کند" اداره برق شهرستان اردل با همکاري شوراي اسلامي شهر اردل با نصب 40 چراغ روشنايي مشکل معابر تاريک در اين شهر را برطرف کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه؛ در تاريخ ۱۴ آبان‌ماه سال جاري برخي از اهالي شهراردل در گفت و گوي تلفني با خبرنگار هفت چشمه ضمن گلايه مندي از مسئولين اداره برق شهرستان اردل از عدم توجه به نصب سيستم روشنايي برخي از معابر شهر اردل از مسئولين مربوطه خواستند تا براي رفع اين مشکل که باعث تصادفات ناگواري مي شود چاره ای بينديشند که بلافاصله با انتشار خبر هفت چشمه با عنوان "شب‌هاي تاريک اردل صداي مردم را در آورده/ اداره برق براي روشنايي معابر فکري کند" شوراي اسلامي شهر اردل در اين خصوص با رئيس اداره برق شهرستان اردل جلسه اي تشکيل داده و حل اين مشکل را در دستور کار قرار دادند و با يک اقدام جهادي بيشتر خيابان ها و کوچه هاي تاريک شهر چراغاني شد.

فرج الله آقايي مدير شرکت برق شهرستان اردل در اين خصوص در گفت‌و‌گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: روشنايي معابر تاريک شهر اردل يکي از مطالبات مردم شهر اردل بوده که با همت شوراي اسلامي شهر اردل ۴۰ چراغ روشنايي در معابر تاريک شهر اردل نصب شد.

آقايي افزود: اين پروژه با هدف زيباسازي و افزايش سطح امنيت در خيابان ها و کوچه ها، در دستور کار اداره برق شهرستان اردل قرار گرفت و بحمد الله ظرف مدت کوتاهي تقديم شهروندان گرامي شد.

وي بيان کرد: استفاده از فن آوري هاي جديد باعث شده تا اين چراغ ها با کمترين مصرف انرژي بيشترين بازدهي روشنايي را به همراه داشته باشند.

مدير شرکت برق شهرستان اردل با اشاره به اينکه نگهداري از چراغ هاي روشنايي معابر نيازمند همکاري تمام مردم است، گفت: انتظار مي رود مردم در اين زمينه از هيچ تلاشي فروگذاري نکنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 37424

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37424/اردل-تاريکي-آمد-نصب-40-چراغ-روشنایی-معابر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir