۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۳۷۴۱۱
معاون سپاه قدس در بروجن:

عربستان، پايه فتنه ها در منطقه/داعش با حمايت آمريکا و اسرائيل جنايت مي کرد

معاون سپاه قدس در مراسم بزرگداشت شهيد مدافع حرم عليرضا جيلان با اشاره به اين که عربستان، پايه فتنه ها در منطقه است، تصريح کرد: جنايت هاي داعش و گروهاي تکفيري باحمايت آمريکا و اسرائيل انجام مي شد.
عربستان، پايه فتنه ها در منطقه/داعش با حمايت آمريکا و اسرائيل جنايت مي کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سردار عبدالله مبيني در آيين بزرگداشت شهيد مدافع حرم عليرضا جيلان، اظهار داشت: تکفيري هاي داعش خون بسياري از مردم مظلوم و بي گناه را در کشورهاي اسلامي از جمله عراق و سوريه به زمين ريختند.

سردار مبيني به شکل گيري داعش و بيش از ۷۰ گروه تکفيري براي اهداف و استراتژي هاي آمريکا اشاره کرد و گفت: سلاح هايي که گروه هاي تکفيري در اختيار داشتند خيلي از دولت هاي رسمي ندارند.

وي با مطرح کردن اين سوال که چرا در سوريه مي جنگيم؟ گفت: فقط بحث سوريه نيست توطئه بسيار خطرناکي است؛ به دنبال آن هستند تا تمام دنياي اسلام را مقابل يکديگر قرار دهند و زيرساخت ها، نيروهاي انساني کارآمد و مولفه هاي قدرت را از بين ببرند و به يک وضعيت فرسايشي بکشانند.

عربستان، پايه فتنه ها در منطقه است

سردار مبيني با بيان اين که عربستان جنايات بسياري در سطح منطقه انجام مي دهد، گفت: از لحاظ کودک کشي، همکاري با اسرائيل و هر جايي که فتنه اي در منطقه باشد يک پايه آن عربستان است.

استاد دانشگاه و تحليلگر مسائل سياسي افزود: ملت هاي مختلف روز به روز به بلوغ، آگاهي و رشد مي رسند که زير بار زور و ستم نمي شود رفت.

سردار مبيني گفت: آنچه که در نظام بين الملل حاکم است منطق ارزش گريانه، عدالت خواهانه و منطقي که اساس آن نوع دوستي و هم زيستي صحيح و اصولي بر اساس قوانين و مقررات حتي اجماع شده در بين بشريت نيست.

داعش با حمايت آمريکا و اسرائيل جنايت مي کرد

وي ضمن بيان اين که جنايات داعش با حمايت آمريکا و اسرائيل رقم مي خورد، گفت: منشور سازمان ملل نوشته مي شود همه نيز به آن متعهد مي شوند اما آنچه در روابط بين الملل و سطح دنيا وجود دارد منطق زور و جنگل است.

سردار مبيني، بصيرت عميق و موقعيت شناسي، با هوشي و ذکاوت را از ويژگي هاي شهيد جيلان برشمرد و گفت: شهيد جيلان کمتر از سه سال بود که وارد ميدان سوريه شد ولي رشد بي بديل و بي نظيري داشت.

وي با اشاره به اين که شهيد جيلان ابتدا به عنوان بسيجي براي مقابله با گروه تکفيري و تروريستي داعش به منطقه اعزام شد، گفت: در فاصله دو سال با بلوغ فکري، بصيرتي و رشد بالايي که داشت توانست در مقابله با دشمنان اسلام نقش آفرين باشد.

معاون سپاه قدس با بيان اين که شهيد جيلان فردي مستعد بود که پله هاي ترقي را به سرعت طي کرد، گفت: آخرين مسئوليت اين شهيد فرماندهي تيپ محمدرسول الله زينبيون بود.

سردار مبيني عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بيت عليهم السلام، ولايت پذيري و مطيع امر ولايت بودن، خوش رفتاري و خوش خلقي که بين همه زبان زد بود از ديگر ويژگي هاي شهيد جيلان عنوان کرد و گفت: شهيد جيلان در عرصه نبرد فردي شجاع و بي باک و مسئوليت‌پذير بود و مأموريت‌هاي محوله را به نحو احسنت و با کمترين هزينه انجام مي داد.

وي اضافه کرد: پيروزي جبهه مقاومت در سوريه و عراق و شکست داعش و گروه‌هاي مسلح با تفکرات سلفي افراطي و تروريستي، با رهبري‌هاي مقام معظم رهبري، مرجعيت شيعه در عراق، سيدحسن نصرالله، حماسه‌آفريني رزمندگان اسلام و خون پاک و مطهر شهداي مدافع حرم و فرماندهي بي‌نظير سردار حاج قاسم سليماني محقق شد که بايد قدردان اين نعمت بزرگ الهي باشيم.

انتهاي پيام1026ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۰:۲۲

31 Jan 2020