کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه لردگان:

آمارهاي اشتغال و رشد اقتصادي با واقعيت‌هاي جامعه همخواني ندارد

سایت خبری سلام لردگان , 10 آذر 1396 ساعت 13:57

امام جمعه لردگان گفت: آمارهاي مطرح شده در مورد کاهش تورم، افزايش اشتغال و رشد اقتصادي هيچ‌ انطباقي با واقعيت‌هاي جامعه ندارد.


به گزارش جهانبین به نقل از خبرنگار سلام لردگان، سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعهاين هفته  گفت: ميلاد فرخنده رسول گرامي اسلام و ميلاد با سعادت ششمين امام و پيشوا، وجود امام صادق(ع) است که اين روز به عنوان روز اخلاق و مهرباني نيز نامگذاري شده است و قاعدتا دليل نامگذاري اين روز بخاطر ميلاد با سعادت پيامبر(ص) و امام صادق (ع) است و به نوعي هفته وحدت نيز مي باشد.

وي گفت: ميلاد نبي گرامي اسلام شروع يک مقطع عظيم در تاريخ بشريت است و پيامبر اکرم (ص) طليعه رحمت مي باشد که با ميلاد با برکت ايشان چند اتفاق مهم رخ داد از جمله بت ها افتادند، ايوان کسري شکست و چهارده کنگره آن فرو ريخت، درياچه ساوه خشکيد و آتشکده هزارساله فارس به يکباره خاموش گرديد و اين پيام مهمي براي جهانيان بود که اين ميلاد و تولد با ميلاد و تولدهاي ديگر متفاوت مي باشد و اين پيام ها نشان از حرکتي بزرگ در دنيا مي باشد.

حجت الاسلام تاج زاد در ادامه افزود: از بزرگترين برکات ميلاد نبي اکرم(ص) ارتقا جايگاه انسان است و انسان در عصر جاهليت با انساني که در پرتو رهنمودها و هدايت هاي پيامبر رشد کرد قطعا تفاوت دارد.

وي به ميلاد با سعادت امام صادق نيز اشاره کرد و گفت: هدايتگري اين امام همام تاثير بسيار زيادي در روشنگري هاي جامعه اسلامي داشته است و وظيفه ما اين است که معارف اهل بيت را  ياد بگيريم و خودمان را پايبند دستورات آنها قرار دهيم.

امام جمعه لردگان تصريح کرد: اجلاس محبان اهل بيت در برابر تکفير که در ايران اسلامي برگزار شد به واسطه نزديک شدن به هفته وحدت از اهميت ويژه اي برخوردار است و محبان اهل بيت به يک گروه خاص محدود نمي شود و از اين رو رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين ديدار بيان داشتند" موضوع اين اجلاس که محبت اهل بيت(ع) است موضوع بسيار مهمي مي باشد و حب اهل بيت مخصوص يک گروه خاص نمي باشد و همه مسلمين و اهل بيت  پيغمبر را دوست دارند و به اهل بيت ارادت دارند".

خطيب جمعه  لردگان در بخش ديگر سخنان خود به گزارش 100 روزه رييس محترم جمهور اشاره داشت و گفت:  آمارهايي که رئيس جمهور در سخنراني و گزارش 100 روزه خود در زمينه اشتغال مطرح مي کنند با واقعيت‌هاي جامعه فاصله زيادي دارد و ما آن را احساس نمي کنيم.

وي افزود: آمارهاي مطرح شده در مورد کاهش تورم، افزايش اشتغال و رشد اقتصادي هيچ‌ انطباقي با واقعيت‌هاي جامعه ندارد.

تاج زاد به 16 آذر روز دانشجو اداره کردو گفت: اين روز روزي است که جمعي از دانشجويان عزيز انقلاب اسلامي در مقابله با سياست هاي استکباري آمريکا و آمدن نيکسون به ايران در دانشگاه به شهادت رسيدند و اين روز بزرگ داراي پيام سياسي و مقاومت و مبارزه در برابر استکبار است و بازگو کننده اين است که دانشگاه بايد در برابر ظلم، ستم ، استکبار و نقشه هاي شيطاني مستکبران عالم بيدار باشد.

حجت الاسلام تاجزاد افزود: بدانيد دانشگاه و دانشجو امروز آماج بزرگ ترين توطئه ها است و بايد کار فرهنگي دانشگاه ها به گونه اي باشد که افرادي که تربيت مي کند مومن، متدين، متخلق و انقلابي باشند.

وي با اشاره به شهادت آيت الله مدرس گفت: مدرس، براي عالمان دين به عنوان يک عالم متعهد و سياستمدار الگو مي باشد و براي نمايندگان مجلس در طول اعصار و قرون بعد از رحلت و شهادتش نيز يک اسوه و الگو مي باشد.

انتهاي پيام/630 ل


کد مطلب: 37398

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37398/آمارهاي-اشتغال-رشد-اقتصادي-واقعيت-هاي-جامعه-همخواني-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir