۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۳۷۳۸۰
طی حکم از سوی رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه کشور

حجت الاسلام يدالله زماني امام جمعه شلمزار شد

س از دو ماه اقامه نماز جمعه توسط امام جمعه موقت، امام جمعه جديد شهر شلمزار معرفي شد.
حجت الاسلام يدالله زماني امام جمعه شلمزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار حجت الاسلام سيد رضا تقوي رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه کشور در حکمي حجت الاسلام يدالله زماني گندماني را به عنوان امام جمعه جديد شهرستان کيار منصوب کرد.

در حکم انتصاب امام جمعه جديد شهرستان کيار آمده است:

ضمن تقدير از زحمات حجت الاسلام عباسعلي سلطان زاده امام جمعه محترم سابق و با تأييد حضرات آقايان علماي اعلام (ايدهم الله تعالي)، جنابعالي از طرف مقام معظم ولي فقيه حضرت آيت الله خامنه اي (مد ظله العالي) به مدت سه سال به سمت امام جمعه شهرستان کيار منصوب مي شويد.

انشاء الله تعالي ضمن برگزاري اين فريضه بزرگ الهي، مردم را نسبت به وظايف خطير و حساسي که در رابطه با اسلام عزيز و انقلاب خونبار ملت شريف ايران دارند آشنا ساخته، به وحدت و همبستگي دعوت کنيد و از تفرقه و اختلاف بر حذر داريد.

اميد است روحانيون معظم، اهالي محترم بخصوص ارگان ها و نهادهاي انقلابي فرصت را مغتنم دانسته، همکاري لازم را در انجام هر چه با شکوه تر نماز جمعه در محل با جنابعالي داشته باشند.

به گزارش کيار بيدار حجت الاسلام يدالله زماني سومين امام جمعه شلمزار طي دو سال گذشته است که پس از حجت الاسلام رضا بازيار و حجت الاسلام عباسعلي سلطانزاده عهده دار منصب امامت جمعه شلمزار شده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۵:۲۴

9 Jan 2020