کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سواد آموزي اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري خبر داد:

کسب رتبه اول کشوري، استان در 21 شاخص در مبارزه با بيسوادي

9 آذر 1396 ساعت 14:11

معاون سواد آموزي اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري گفت؛ استان چهارمحال و بختياري در 21 شاخص کشور در مبارزه با بيسوادي رتبه اول را کسب کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، معاون سواد آموزي اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري ظهر دیروز در جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي آموزش و پرورش کوهرنگ گفت؛ در سرشماري سال 95 بهترين عملکرد در شهرستان کوهرنگ بوده است.
 
مرتضي ارشادي افزود: در حالي که ميانگين استاني 2/22 درصد است کوهرنگ توانست با 8/3 درصد رشد، رتبه اول استان را به خود اختصاص داد.
 
وي بيان داشت: در فعاليت هاي سال 96 حجمي که به کوهرنگ اختصاص داده شد توانستند در دوره انتقال و تحکيم بيش از 100 درصد را تحت پوشش قرار دهند.
 
معاون سوادآموزي استان تصريح کرد: در دوره سواد آموزي بيش از 70 درصد حجم، تحت پوشش رفته است که اميد است با تلاش و سياست گذاري باقي مانده اين حجم را تحت پوشش قرار دهيم.
 
ارشادي يادآور شد: ظرفيت يادگيري که در شهرستان کوهرنگ ايجاد شده است، مراکز يادگيري محلي است که در کوهرنگ 4 مرکز يادگيري محلي در کوهرنگ فعال است.
 
وي افزود: موافقت نامه 3 جانبه با اداره تعاون، کار، رفاه اجتماعي و فني و حرفه اي با آموزش پرورش منعقد شده است تا در راستاي يادگيري محلي بهره مند شويم.

معاون سواد آموزي اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري گفت: استان چهارمحال و بختياري در 21 شاخص کشور در مبارزه با بيسوادي رتبه اول را کسب کرد.
 
مرتضي ارشادي گفت: از 1500 امتياز ممکن استان 1105 امتياز زا کسب کرد.
 
وي گفت: کوهرنگ با 7/7 درصد بالاترين شاخص باسوادي و کيار با 7 صدم درصد پايين ترين شاخص استاني را داشتند.

انتهاي پيام1026ج /610ک


 


کد مطلب: 37374

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37374/کسب-رتبه-اول-کشوري-استان-21-شاخص-مبارزه-بيسوادي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir