۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۳۷۳۶۸
سرلشکر جعفری در دیدار سرلشکر موسوی تاکید کرد

گزاره «قدرت، تضمین امنیت است» مبنای برنامه‌ریزی نیروهای مسلح است/«قدرت افزایی دفاعی» در دستور کار

در دیدار امیر سرلشکر موسوی با سردار سرلشکر جعفری بر توسعه هم افزایی بین ارتش و سپاه و ارتقای تولید قدرت در عرصه های زمینی، دریایی، هوایی و موشکی تأکید شد.
گزاره «قدرت، تضمین امنیت است» مبنای برنامه‌ریزی نیروهای مسلح است/«قدرت افزایی دفاعی» در دستور کار
به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با ایام گرامیداشت هفته بسیج و در پی پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی، صبح امروز (یکشنبه) امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار طرفین با ابراز خرسندی از پیروزی های شکوهمند و راهبردی جبهه مقاومت اسلامی بر تروریسم تکفیری و برچیده شدن بساط خلافت خودخوانده داعش، پیرامون ارتقای هم‌افزایی و هماهنگی های ارتش و سپاه در راستای راهبردهای دفاعی کشور تبادل نظر و بر توسعه قدرت در عرصه های زمینی، دریایی، هوایی و موشکی تأکید کردند.

سرلشکر موسوی با تبریک هفته بسیج و تجلیل از تلاش های صادقانه بسیجیان در خدمت به انقلاب اسلامی و ملت ایران گفت: گذر زمان و نقش آفرینی های راهبردی و سرنوشت ساز بسیج و بسیجیان سلحشور در صحنه‌های نیاز انقلاب و کشور به ویژه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و عرصه های مقابله با تهدیدات دشمن از جمله در هشت سال دفاع مقدس؛ روز به روز حکمت ابتکار معجزگون حضرت امام (ره) در تأسیس این نهاد را آشکارتر ساخته است.

فرمانده کل ارتش با ابراز خرسندی از سطح و عمق تعامل و همکاری بین دو سازمان، برکات همدلی بین فرماندهان در نیروهای ارتش و سپاه را پشتوانه بزرگی برای قدرت بازدارندگی کشور توصیف کرد.

سرلشکر جعفری هم با اشاره به همت و اراده مشترک ارتش و سپاه در توسعه قدرت مردمیاری خود گفت: نقش پذیری های ارتش و سپاه در حوزه مردمیاری و خدمت رسانی به مردم از جمله آنچه اخیراً در مناطق زلزله زده غرب کشور شاهد آن بودیم موضوعی لازم و ضروری است و به فضل الهی به طور جدی با هماهنگ سازی ظرفیت ها و همزمان با مأموریت های دفاعی، تداوم و توسعه می یابد.

فرمانده کل سپاه دور ساختن تهدیدات از کشور را از مؤلفه های دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران خواند و تصریح کرد: گزاره "قدرت، تضمین امنیت است" به عنوان یکی از اصول بنیادین در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی، مبنای برنامه ریزی نیروهای مسلح کشور است و همچنان باید تلاش کرد ظرفیت‌های خود را در راستای تحقق منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در زمینه "قدرت افزایی دفاعی" برای میهن اسلامی فعال نگه داریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۶:۲۳

2 Jan 2020