کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجتماع بزرگ بسيجيان در کوهرنگ برگزار شد + تصاوير

5 آذر 1396 ساعت 17:36

همزمان با پنجم آذر، روز تشکيل بسيج مستضعفين، بسيجيان کوهرنگ در سه شهر تجمع برگزار کردند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، تجمع بزرگ بسيجيان امروز همزمان با پنجم آذر، سي و هشتمين سالگرد گراميداشت تشکيل بسيج مستضعفين با حضور جمع کثيري از تجمع بزرگ بسيجيان کوهرنگ در سالگرد تشکيل بسيج مستضعفين بسيجيان قشرهاي مختلف در 3 شهر چلگرد، صمصامي و بازفت برگزار شد.

در تجمعي که در مصلاي محمد رسول الله چلگرد برگزار شد، مديرکل صدا و سيما با بيان اينکه بسيج به عنوان شجره طيبه با تفکر امام راحل بنيانگذاري شد گفت: اين درخت بارور با رهنمودهاي حکيمانه مقام معظم رهبري ادامه يافت و به سمتي حرکت مي‌کند که زمينه ظهور امام زمان (عج) را به فضل الهي فراهم کند و اين افتخار بزرگي است که نصيب اين جامعه و نظام شده است.

مهرداد عظيمي دشمني بين حق و باطل را پايان‌ناپذير دانست و بر جهاد کبير و خدمت‌رساني و کمک به خلق الهي در جاي‌جاي دنيا چون سوريه، عراق و لبنان که گرفتار جنگ با ظالم هستند تأکيد کرد و افزود: امروز اگر مردم به صحنه نمي‌آمدند و سازماندهي بسيج در سوريه و عراق نبود قطعا شاهد ريشه‌کن شدن داعش، اين غده سرطاني از قلب جامعه بشري نبوديم.

وي با اشاره به هشياري و بيداري بسيجيان گفت: بسيجي بايد اهل بصيرت، استقامت و ايستادگي باشد و دشمن را خوب بشناسد و حرکات او را رصد کند.




























انتهاي پيام1026ج /610ک
 


کد مطلب: 37338

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37338/اجتماع-بزرگ-بسيجيان-کوهرنگ-برگزار-تصاوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir