کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت 5 آذر؛

صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح در شهرستان لردگان برگزار شد+ تصاوير

سایت خبری سلام لردگان , 5 آذر 1396 ساعت 11:41

صبحگاه مشترک 5 آذر ماه با حضور پرشور بسيجيان هميشه در صحنه و حضور مسئولين شهرستان لردگان صبح امروز يکشنبه در سپاه ناحيه لردگان برگزار گريد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ سيد مسعود موسوي فرمانده سپاه ناحيه لردگان در  صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح ضمن عرض خير مقدم طي سخناني گفت: بسيج برخاسته از ايمان، عشق و توام با افتخار است.

وي شکست داعشيان تکفيري در سوريه و عراق به دست فرمانده دلاور و رشيد اسلام حاج قاسم سليماني را تبريک گفت و افزود: برادران و خواهران وقتي در کشوري روحيه بسيجي حاکم باشد قطعاً پيروزي ها در ميدان هاي مختلف به دست می آید، همانگونه که در 8 سال دفاع مقدس چنين اتفاقي افتاد.


در ادامه برنامه  علي گرجي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري طي سخناني سالروز تاسيس بسيج مستضعفين به فرمان حضرت امام (ره) را خدمت همه حضار و بسيجيان هميشه در صحنه تبريک عرض کرد و با اشاره به انتظارات ولي امر مسلمين حضرت آيت الله خامنه (مدظله العالي ) که از مسئولين بسيج؛ گفت: بسيج را همواره آماده براي حضور در ميدان هاي مختلف نگهدارند، سازماندهي بسيج به روز باشد، بسيج را آرمانگرا و ارزش گرا نگه دارند، زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا در بسيج حفظ گردد، براي تمام کارها در بسيج هدف و برنامه داشته باشند، معنويات و روحيه ايماني بيش از پيش در بسيج افزايش يابد.

وي با اشاره به آفات بسيج افزود: ورود افراط و تفريط در بسيج، ورود روحيه ياس و نااميدي، ايجاد اختلاف و چند دستگي در بسيج، دوري از معنويات و نداشتن هدف و برنامه از جمله آفات بسيج هستند که بايستي مسئولين بسيج از آنان دوري کنند.

گرجي در پايان، دلايل پيروزي تفکر و روحيه بسيجي را بر تفکر داعشي تکفيري وجود رهبري حکيم در رأس تفکر بسيجي و اعتقاد و ايمان به شهادت در راه خدا و رشادت بسيجيان و مدافعان حرم دانستند.

 














 
 
انتهاي پيام1022ج /630 ل


کد مطلب: 37324

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37324/صبحگاه-مشترک-نيروهاي-مسلح-شهرستان-لردگان-برگزار-تصاوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir