۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۳۷۳۱۸
به مناسبت هفته بسيج

طرح گشت‌هاي بسيجي محله‌محور در سراسر شهرستان بن اجرا شد

طبق دستور العمل و به منظور اثر بخشي و آرامش محله ها با همکاري نيروي انتظامي و دستگاه هاي قضايي شهرستان بن گشت بسيجي محله محور انجام مي شود.
طرح گشت‌هاي بسيجي محله‌محور در سراسر شهرستان بن اجرا شد
به گزارش جهانبین نیوز سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر، از اجراي طرح گشت‌هاي بسيجي محله‌محور با هدف ارتقاي امنيت به صورت نمادين در گروه‌هاي پنج نفره در شهرستان بن خبر داد.

موسوي گفت: در اين طرح با استفاده از آمادگي و اشراف بسيجيان سازمان‌يافته تلاش مي‌شود که امنيت رواني آحاد مردم ارتقاءيافته و ارتباط فکري و عاطفي پايگاه‌هاي مقاومت بسيج با مردم نيز افزايش يابد.

وي ادامه داد: خدمت رساني و کمک به ارتقاء امنيت براي خدمت ارزشمند به محله ها آن هم با مشارکت خود مردم مي تواند نقش بسزايي در آرامش محله ها ايفا کند و گشت محله محور بسيج مي تواند در تحقق اين مهم تاثير زيادي داشته باشد.

موسوی گفت: اين طرح با همکاري کليه افراد محله ازجمله نيروهاي عادي و معتمدين محل و با جلب اعتماد و مشارکت مردم، انسجام بخشي به بسيجيان و خدمت رساني به محله براي ارتقاي آسايش و آرامش اجرا مي شود.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن خاطرنشان کرد: طبق دستور العمل و به منظور اثربخشي و آرامش محله ها با همکاري نيروي انتظامي و دستگاه هاي قضايي شهرستان بن اين گشت ها انجام مي‌شود.

موسوي افزود: در اين طرح بسيجيان شهرهاي بن، وردنجان و روستاهاي، تومانک، شيخ شبان، حيدري و يانچشمه به انجام گشت هاي محله محور پرداختند.

شهر بن

شهر وردنجان


روستاي تومانک


روستاي شيخ شبان


انتهاي پيام1026ج/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۳:۲۵

27 Dec 2019