۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۳۷۲۹۷
زنگ خبر گزارش مي دهد؛

همايش بزرگ ميقات صالحين در نماز جمعه شهرستان بن برگزار شد

برگزاري نشست‌هاي حلقه‌هاي صالحين سبب رشد و توسعه مباحث معرفتي و بصيرتي در سطح بسيج و جامعه اسلامي مي شود،
همايش بزرگ ميقات صالحين در نماز جمعه شهرستان بن برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت‌الاسلام  جواد ناصري در حاشيه برگزاري ميقات صالحين در مصلي نماز جمعه شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر هدف از برگزاري اين همايش را نمايش فعاليت هاي تربيتي و فرهنگي عنوان کرد و گفت: اين همايش با موضوع راهکارهاي تقويت نمازهاي جمعه و جماعت و حضور کمي و کيفي اقشار مختلف جامعه به ويژه جوانان در نمازهاي جمعه و جماعات اين شهرستان دانست.

وي افزود : در راستاي آموزش خانواده ها و بالا بردن سطح اطلاعات پدر و مادران عزيز تشکيل 53 حلقه صالحين با هدف آشنايي تربيت  فرزند در زمينه درس و... خواهيم داشت.

حجت‌الاسلام ناصري  با اشاره به اينکه وقتي موفقيت در اجراي اين حلقه‌ها خوب بوده بايد خانواده‌ها نيز از فوايد آن استفاده کنند، افزود: تکرار مسائل بديهي در حلقه‌هاي صالحين بد نيست يعني موضوعاتي که جامعه مي‌گويد ما آن‌ها را بلد هستيم اما ممکن است به دليل گذشت زمان فراموش‌شده باشد براي تکرار و يادآوري مجدد بيان شود.

وي خاطرنشان کرد: اهميت حلقه‌هاي صالحين در جهت روشنگري و آماده‌سازي نسل جوان جامعه براي به‌دست گرفتن مديريت کشور و حفظ ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و فراموش نکردن راه و اهداف انقلاب اسلامي است و اجراي طرح حلقه‌هاي صالحين در راستاي ايجاد و افزايش بصيرت در مردم يکي از نقاط قوت بسيج و سپاه بود.

وي ادامه داد: برگزاري نشست‌هاي حلقه‌هاي صالحين علاوه بر اينکه سبب رشد و توسعه مباحث معرفتي و بصيرتي در سطح بسيج و جامعه اسلامي مي شود، گروه‌هاي تعالي نيز بخشي از ناهنجاري‌هاي جامعه را مرتفع کرده و راهکارهايي را در حوزه هاي متعدد ارائه مي کنند تا جامعه‌اي عاري از منکرات داشته باشيم، گسترش تفکر بسيجي با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري در چارچوب نظام جمهوري اسلامي ايران در طرح حلقه‌هاي صالحين با هم انديشي و هم فکري‌هاي اعضاي بسيج و فرماندهان اجرا مي‌شود.

وي بيان کرد: تعداد حلقه هاي  صالحين  تشکيل شده در نماز جمعه امروز 20 حلقه است و تعدادي ديگر هم از خواهران و برادران در نماز جمعه شهر وردنجان تشکيل حلقه دادند.












انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۳:۲۱

27 Dec 2019