۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۳۷۲۹۶
امام جمعه موقت شلمزار:

فکري به حال رشد روزافزون طلاق ها کنيم/ تفکر بسيجي باعث نابودي داعش در عراق و سوريه شد

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر خواستار تغيير نگرش زوج هاي جوان به زندگي و دوري از طلاق در خانواده هاي تازه بنا نهاده شده شد.
فکري به حال رشد روزافزون طلاق ها کنيم/ تفکر بسيجي باعث نابودي داعش در عراق و سوريه شد
به گزارش جهانبین به نقل از کيار بيدار حجت الاسلام داوري در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار با انتقاد از رشد روز افزون طلاق در کشور و حتي شهرهاي کوچک و روستا گفت: طلاق اين روزها در جامعه بيداد مي کند، زندگي هاي تازه شروع شده ديري نمي پايد که به جدايي مي گرايد ولي متاسفانه هيچکس حتي متوليان امر عکس العمل مناسبي نشان نمي دهند.

وي يکي از مهمترين دلايل طلاق در کنار ديگر علل و ريشه هاي طلاق را عدم گذشت متقابل زئجين عنوان نمود و افزود: زوجين بايد به درجه اي از فهم و کمال و شعور رسيده باشند که کوچکترين مشکلات زندگي باعث اختلاف و مشاجره و قهر و طلاق نشود.

امام جمعه موقت شلمزار در ادامه به مناسبت هاي پيش رو اشاره کرد و افزود: دو شنبه ۶آذر ماه برابر با ۸ربيع الاول مصادف با شهادت امام حسن عسکري است و سه شنبه ۷آذر ماه مصادف با ۹ربيع الاول روز عيد مسلمين به مناسبت آغاز امامت امام زمان عج الله تعالي فرجه الشريف است که پيشاپيش اين روز خجسته را خدمت همه ي شيعيان و منتظران قيام جهاني امام زمان تبريک مي گويم.

حجت الاسلام داوري در ادامه به نابودي کامل داعش اشاره کرد و افزود: خدا را شکر که با جانفشاني و فداکاري رزمندگان اسلام غده سرطاني داعش به طور کامل محو و نابود شد و اميدواريم پديدآورندگان داعش نيز به زودي نابود و جهانان از شر ستم و ظلم آن خبيثان آسوده شوند.

وي در ادامه بيان داشت: داعش به نام اسلام و مسلمين و براي آنکه چهره زيباي اسلام ناب محمدي مخدوش شود جنايت هايي بسيار فجيع و سخيفي مرتکب شد اما به برکت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و حضور سپاه قدس و در راس آن سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سليماني در سوريه و عراق جنايتکاران داعش و حاميانش به سختي شکست خوردند.

امام جمعه موقت شلمزار به فرارسيدن ۵ آذر ماه روز بسيج مستضعفين و سالروز تشکيل بسيج به دستور بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هم اشاره کرد و گفت: بسيج شجره ي طيبه رشد يافته در انقلاب اسلامي است که از بدو تاسيس تا کنون ثمرات و برکات بسياري برجاي گذاشته است و به لطف الهي نهالي که روزي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران آن را کاشت خود به درختي تنومند بدل شده است که هيچ کس را ياراي مقابله با آن را ندارد.

حجت الاسلام داوري در پايان خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شلمزار گفت: تشکيل بسيج در کشور باعث شد کشور عزيز ايران در برابر بسياري از مشکلات، طوفان ها و مسائل بيمه شود و اکنون شاهد هستيم کشورهاي همسايه مان همچون عراق و سوريه هم با الگوبرداري از تفکر بسيج نيرويي مشابه را ايجاد نمودند و اين انتقال تجربه باعث شد زودتر از آنچه بعضي فکر مي کردند عراق و سوريه از دست شيطان صفتان داعش و اسرائيل و آمريکا رهايي يابد.

انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۴:۴۳

11 Jan 2020