۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۳۷۲۶۲
در چهارمحال و بختياري:

پرداخت 428 ميليارد تسهيلات به بخش هاي صنعت، بازرگاني، کشاورزي، منابع طبيعي و گردشگري

معاون برنامه ريزي سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختياري گفت: سال گذشته 736 فقره تسهيلات به ارزش 428 ميليارد تومان در استان به بخش هاي صنعت معدن و بازرگاني، کشاورزي، منابع طبيعي و گردشگري پرداخت شد.
پرداخت 428 ميليارد تسهيلات به بخش هاي صنعت، بازرگاني، کشاورزي، منابع طبيعي و گردشگري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ عليرضا شجاعي در جلسه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي، اظهار داشت: سال ۹۵ در بخش هاي صنعت معدن و بازرگاني، کشاورزي، منابع طبيعي و گردشگري ۳۳۵ فقره تسهيلات از محل اقتصاد مقاومتي به مبلغ ۲۱۷ ميليارد تومان اعطا گرديد.

معاون برنامه ريزي سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختياري با اشاره به تسهيلات پرداختي مستقيم بانک ها تصريح کرد: سال گذشته بيش از ۴۰۰ فقره تسهيلات از سوي بانک ها به ارزش ۲۱۱ ميليارد تومان در بخش هاي صنعت معدن، کشاورزي، گردشگري و منابع طبيعي پرداخت شد.

وي عنوان کرد: ۱۷۵ پروژه عمراني دستگاه هاي اجرايي از جمله جهادکشاورزي، منابع طبيعي، ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري، ورزش و جوانان، آموزش پرورش، آب منطقه اي، آب و فاضلاب روستايي و شهري فرهنگ و ارشاد اسلامي و محيط زيست قابل واگذاري به بخش غيردولتي مي‌باشند.

شجاعي با اشاره به تعهد اشتغال پنج هزار و ۸۷ نفر در سال ۹۵ يادآور شد: سال گذشته در چهارمحال و بختياري براي شش هزار و ۵۰۵ نفر اشتغال ايجاد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۸:۰۹

31 Dec 2019