۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۳۷۲۳۱

سردار سلیمانی کابوسی شد برای همه تئوریسین های نظام سلطه

ايران بدون استفاده از توان قدرت ارتش مقتدر خود؛ نقشه هاي شيطاني آنها را با مديريتي جهادي و انقلابي برهم زد و قاسم سليماني کابوسي شد براي همه ي تئوريسين ها و نظريه پردازان نظام سلطه.
سردار سلیمانی کابوسی شد برای همه تئوریسین های نظام سلطه
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد شهرکرد به مناسبت شکست داعش پيامي منتشر کرد که متن آن به شرح زير است:

اقتداري به بزرگي يک ايران

به تاريخ نويسان ايران که نه؛ به همه ي تاريخ نويسان دنيا برسانيد و بگوييد بسيج و نام سردار سرلشکر ژنرال قاسم سليماني را با خط درشت در اول کتابهاي وفادري، ايمان و اقتدار بنويسند تا نسل هاي بعد از آن براي لالايي بچه هايشان استفاده کنند...

باز هم بسيج و بسيجيان، باز هم فرماندهي از جنس بسيج؛ کدام فرمانده بدين شجاعت و درايت، با هوشي و کار بلد ميدان رزم را در دنيا سراغ داريد که اينطور متواضعانه فرماندهي کند و بساط بدترين و شرورترين حيوانات انسان نما را برچيند؟

فرماندهان نظامي کشورهايي که ادعاي برتري نظامي دارند همه با شيک ترين لباس ها مي نشينند دراتاق فرماندهي و کار جنگ را دنبال مي کنند و در بين سربازان خود حضور ندارند ولي سردار سرافراز ما؛ فرزند ايران زمين؛ حاج قاسم سليماني اينگونه نبود و در عين اقتدار فرماندهي، دوش به دوش همرزمانش، در خط مقدم، با سربازان همانند برادرش، خالصانه گام بر داشته و مي جنگد...

امروز ارتش آمريکا، اسرائيل، بريتانيا و وهابيون سعودي شاهد هستند که ايران بدون استفاده از توان قدرت ارتش مقتدر خود؛ نقشه هاي شيطاني آنها را با مديريتي جهادي و انقلابي برهم زد و قاسم سليماني کابوسي شد براي همه ي تئوريسين ها و نظريه پردازان نظام سلطه.

ژنرال ما دو ماه پيش گفت تا دوماه ديگر بساط داعش برچيده مي شود و ديدند همان شد که صادقين بر وعده خويش استوارند، رهبر ما فرموده اسرائيل ۲۵ سال آينده را نخواهد ديد و همان مي شود که صادقين بر وعده ي خود استوارند.

آقايان استکبار بدانيد و بميريد از اين حسادت که خاورميانه در تدبير ايران است و لاغير. همان گونه که خداوند در قرآن فرمود: « إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ »

واحد بررسي و تحليل بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد

انتهاي پيام1026ج /۹۲۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۲:۳۲

30 Dec 2019