۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۳۷۲۲۳

شهدا مرد عمل بودند نه شعار/روحيه جهادي و عمل به تکليف، راه رسیدن به عزت است

روحاني مستقر در شهر لردگان در آئين برگزاري يادواره شهداي بخش مرکزي لردگان گفت: شهدا مرد عمل بودند نه شعار و در عمل ولايتمداري خود را اثبات کردند و توصيه شهدا به ما تبعيت از ولايت است و تکليف ما نيز ادامه راه شهداست.
شهدا مرد عمل بودند نه شعار/روحيه جهادي و عمل به تکليف، راه رسیدن به عزت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ حجت‌الاسلام حسين قاسم پور، روحاني مستقر در شهر لردگان در آئين برگزاري يادواره شهداي بخش مرکزي لردگان با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردي‌هاي شهداي والامقام در هشت سال دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم اظهار داشت: ‌اقتدار و عظمت کنوني کشورمان مديون خون همين شهداي والامقام است.
وي با اشاره به تبريک سردار سليماني در پيامي به محضر مقام معظم رهبري با اعلام پايان سيطره شجره خبيثه داعش گفت: پايان این شجره خبيثه به برکت رهبري حکيمانه مقام معظم رهبري، فرماندهي شجاع و دلير سردار سليماني، پايداري ملت، ارتش و نيروهاي مردمي عراق، سوريه، مجاهدين و شهداي مدافع حرم را عامل پيروزي جبهه مقاومت بر داعش بود.

وي افزود: متاسفانه عده اي مي گفتند ما اين همه مشکل داريم و در سوريه چکار مي کنيم ولي غافل از اين بودند که همه برنامه ريزي دشمن براي مقابله با انقلاب و ايران اسلامي و مقاومت است.

قاسم‌پور، با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌هاي شوم دشمنان براي ترويج فرهنگ غرب در کشور گفت: خانواده‌ها به ويژه قشر جوان و نوجوان بايد در اين زمينه هوشياري لازم را داشته باشند تا تمام نقشه‌هاي دشمنان را خنثي کنند.

وي در اين مراسم از شهدا به عنوان الگوي عزت و آزادگي ايران اسلامي ياد کرد و گفت: حماسه اي که شهداي ما در دوران دفاع مقدس خلق کردند امروز به‌عنوان محور مقاومت در کشورهاي سوريه، عراق و يمن قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام  قاسم‌پور، استکبارستيزي و ولايت پذيري را از ويژگي هاي بارز شهدا در دفاع از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب و نظام دانست و افزود: تبعيت از فرهنگ عاشورايي و خط سرخ حضرت اباعبدالله الحسين (ع) عامل پيروزي رزمندگان در دفاع مقدس بود.

وي بيان داشت: برپايي مجالس گراميداشت ياد و خاطره شهدا به ما درس مي دهد و ما بايد در راه حق ايستادگي کرده و حافظ آرمان ها و ارزش ها که شهدا به خاطر آنها جان خود را فدا کردند باشيم.
 
قاسم‌پور، با تاکيد بر اينکه بايد اقدامات خود را با آرمان هاي شهدا تطبيق کنيم، تصريح کرد: شهدا مرد عمل بودند نه شعار و در عمل ولايتمداري خود را اثبات کردند و توصيه شهدا به ما تبعيت از ولايت است و تکليف ما نيز ادامه راه شهداست.

وي در پايان باتاکيد بر اهميت موضوع فرهنگ و لزوم هوشياري در مقابله با توطئه جنگ نرم دشمنان، افزود: بايد مراقب نفوذ فرهنگي دشمنان باشيم.

 اين مراسم با اجراي مداحي ياد و خاطره شهداي والامقام 8 سال دفع مقدس گرامي داشته شد.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۶:۳۳

28 Dec 2019