۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۷۱۸۵
فرمانده سپاه کوهرنگ:

60 برنامه هفته بسيج در کوهرنگ برگزار مي‌شود

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: به مناسبت گراميداشت هفته بسيج 60 برنامه در شهرستان کوهرنگ برگزار مي‌شود که در حال حاضر برنامه‌ريزي‌هاي لازم در اين زمينه مبناي کار قرار گرفته است.
60 برنامه هفته بسيج در کوهرنگ برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در جلسه شوراي اداري شهرستان کوهرنگ  اظهار کرد: ايران اسلامي در جبهه اي فرهنگي با دشمن تا بن دندان مسلح در حال مبارزه است که پيروزي در اين جنگ نابرابر به تعامل و همکاري تمامي دستگاه ها نياز دارد.

سرهنگ کرم نظري افزود: دشمنان قسم خورده نظام با برنامه ريزي دقيق، به حوزه فرهنگ وارد شده اند و در اين هجمه نابرابر جوانان و آينده سازان ايران اسلامي را هدف قرار داده اند و تلاش آن ها به دور کردن جوانان از فرهنگ اصيل ايراني اسلامي متمرکز شده است.

وي گفت: دولت عربستان برخلاف موازين بين‌المللي، سعد حريري را در کشور خود نگه داشت و گفته مي‌شود که استعفاي حريري به اجبار دولت عربستان بوده است.

نظري در ادامه با بيان اين که شهيد همداني در سوريه اقدامات بسيار تاثيرگذاري انجام داد، خاطرنشان کرد: خدمات ارزنده، مديريت هوشمند و تاثيرگذاري سردار همداني بر روند جنگ کاملا آشکار است، وي با ايجاد هماهنگي ميان ارتش و قواي نظامي سوريه و کمک به تشکيل نيروهاي داوطلب مردمي مانع از سقوط سوريه و پيروزي داعش و نيروهاي معاند شد لذا بسياري از تحليل گران، طرح‌ها و برنامه شهيد همداني را علت اصلي پيروزي سوريه و نيروهاي مقاومت در مقابل تروريست‌ها است.
 
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ با اشاره به در پيش بودن هفته بسيج گفت: به مناسبت گراميداشت هفته بسيج 60 برنامه در شهرستان کوهرنگ برگزار مي‌شود  که در حال حاضر برنامه‌ريزي‌هاي لازم در اين زمينه مبناي کار قرار گرفته است.
 
وي افزود: ازجمله برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي هفته بسيج مي‌توان به يادواره شهدا، آبروي محله شهيد ناصري در حاجي آباد، همايش بزرگ اجتماع بسيجيان در پنج آذر، افتتاح پروژه‌هاي محروميت‌زدايي در مناطق مختلف شهرستان و برگزاري نمايشگاه‌هاي عرصه اقتصاد اشاره کرد.
 
 فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: محروميت‌زدايي و رسيدگي به اقشار محروم و نيازمند جامعه براي ما از اهميت بسزايي برخوردار است که اميدواريم مسئولان در اين زمينه اهتمام ويژه‌اي داشته باشند و بسيجي بودن و بسيجي عمل کردن را به همگان تبيين کنند تا خروجي‌هاي مناسبي را در اين زمينه شاهد باشيم.
 
نظري بيان کرد: حرکت خودجوش بسيجيان در جامعه هميشه توانسته در تعيين سرنوشت مملکت بسيار موفق عمل کند که ما هميشه نياز به چنين جواناني که داريم با گام گذاشتن در مسير ولايت و رهبري ما را در رسيدن به اهداف مورد نظر در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري رهنمون شود.
 
کنفراس مطبوعاتي، نهضت هاي روشنگري، برگزاري مسابقات فوتسال، مسابقات تنيس روي ميز، تجليل از نخبگان قرآني، نشست هاي سياسي با موضوع تحولات منطقه اي، مسابقات مقاله نويسي با محوريت حجاب، کارگاه آموزشي با موضوع آسيب هاي فضاي مجازي، غبارروبي گلزار شهدا، نشست مادران و شکوه مقاومت اجتماع بسيجيان در 5 آذر از مهمترين برنامه هاي هفته بسيج است.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۸:۴۸

9 Jan 2020