۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۳۷۱۷۴

اگر همه ادارات به اندازه سپاه در دهستان موگويي خدمت کنند محروميتي باقي نمي ماند

اهالي دهستان موگويي مي گويند: رضايتمندي مردم دهستان موگويي از سپاه پاسداران بسيار بالاست و همه اينها بخاطر خدماتي است که سپاه بدون هيچ چشم داشتي ارائه مي دهد.
اگر همه ادارات به اندازه سپاه در دهستان موگويي خدمت کنند محروميتي باقي نمي ماند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر در حاشيه سفر استاندار به دهستان موگويي با تني چند از مردم به گفتگو نشستيم.

يکي از اهالي روستاي خويه گفت: سپاه پاسدران اقدامات و خدمات ارزنده اي در دهستان موگويي انجام داده است و اگر همه ادارات به اندازه سپاه خدمات ارائه کنند ديگر محروميتي باقي نمي ماند.

وي بيان داشت: رضايتمندي مردم دهستان موگويي از سپاه پاسداران بسيار بالاست و همه اينها بخاطر خدماتي است که سپاه بدون هيچ چشم داشتي ارائه مي دهد.

اين روستايي گفت: سپاه پاسداران در جهت رفع محروميت زدايي زهکشي و لوله گذاري آب در اين دهستان را انجام داده است.

وي ساخت مسکن براي محرومين را از ديگر اقدامات سپاه برشمرد و تأکيد کرد: با توجه به رسالت خطير قرارگاه خاتم الانبياء در جهت محروميت‌زدايي، مديران سپاه سد که در منطقه حضور دارند در راستاي رفع محروميت از مناطق دهستان موگويي نيز اقدامات ارزنده و شايسته‌اي انجام داده اند.

يکي ديگر از مردم گفت: سپاه در برگزاري مراسمات و اعياد مذهبي هم نقش پر رنگي دارد حتي در بحث امنيت هم اقدامات مهمي انجام داده است.

وي گفت: باتوجه به اينکه در فصل بهار قاچاق کرفس و قاچاق چوب و حتي مواد مخدر انجام مي گيرد حضور سپاه در دهستان موگويي جلوي اينگونه خلاف ها را گرفته است.





انتهاي پيام/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۲:۰۷

26 Dec 2019