کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير شوراي فرهنگ عمومي کشور:

با سرلوحه قرار دادن فرهنگ به کاهش آسيب هاي اجتماعي کمک کنيد

25 آبان 1396 ساعت 12:52

دبير شوراي فرهنگ عمومي کشور گفت: به منظور شناسايي آسيب هاي اجتماعي و فرهنگي کارگروه هايي بايد در سطح استان تشکيل شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ سيد محمدرضا موالي‌زاده دبير شوراي فرهنگي عمومي کشور در نشست با استاندار چهار محال و بختياري با بيان اينکه بايد کيفيت برنامه‌ها و فعاليت‌هاي فرهنگي در دستور کار مسئولان استان قرار گيرد اظهار داشت: اهداف و برنامه هاي فرهنگ و ارشاد اسلامي در دولت دوازدهم بايد در دستور کار قرار گيرد.

وي در ادامه افزود: براي تحقق اهداف دولت دوازدهم مسئولين بايد با همکاري، همدلي و انسجام و با تدوين برنامه هاي مطلوب در يک مسير هم گام شوند.

دبير شوراي فرهنگ عمومي کشور با اشاره به وجود آسيب هاي اجتماعي در جامعه خاطر نشان کرد: به منظور شناسايي آسيب هاي اجتماعي و فرهنگي بايد کارگروهي تشکيل و در اين راستا فعاليت کند.

وی تصريح کرد: بايد در راستاي ارتقأ فرهنگ عمومي در همه زمينه ها مسئولين برنامه هاي مطلوبي تدوين و اقدامات لازم را انجام دهند و همچنين فرهنگ ديني را سرلوحه کار خود قرار دهند.

موالي زاده با بيان اينکه فرهنگ نبايد به زمان خاصي محدود شود بلکه بايستي همواره مورد توجه قرار گيرد عنوان کرد: اگر مردم جامعه فرهنگ را سرلوحه کار خود قرار دهند آسيب هاي اجتماعي کاهش مي يابد.

و ي افزود: در اين دولت شوراي فرهنگ عمومي در راستاي کاهش آسيب هاي اجتماعي به طور جدي عمل خواهد کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 37125

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37125/سرلوحه-قرار-دادن-فرهنگ-کاهش-آسيب-هاي-اجتماعي-کمک-کنيد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir