۰
plusresetminus
فرماندار کيار از فعاليت ستاد بحران شهرستان کيار از اولين لحظات وقوع زلزله استان کرمانشاه خبر داد.
تيم امداد و نجات هلال احمر کيار به مناطق زلزله زده اعزام شد/استقبال مردم از اکيپ هاي جمع آوري کمک به زلزله زدگان بي نظير است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل ازکيار بيدار قدمعلي مرداني گفت: و گفت: پس از وقوع زلزله مهيب سه روز پيش غرب کشور و اعلام نياز ستاد بحران کشور مبني بر دريافت کمک و اعزام تيم هاي امدادي يک تيم آموزش ديده امداد و نجات از شهرستان کيار به مناطق زلزله زذه اعزام شد.

وي افزود: با توجه به شدت خسارت هاي به بار آمده ناشي از زلزله و مصيبت زده شدن جمعي از هموطنان ضمن همدردي و تسليت اين واقعه به عزيزانمان جمع آوري کمک هاي مردمي در شهرستان کيار هم آغاز شد و ۶تيم در شهرهاي ۴گانه شهرستان کيار فعاليت خود جهت جمع آوري کمک هاي مردمي به صورت کالاهاي ضروري و نقدي را آغاز نمودند تا پس از جمع آوري نسبت به ارسال کمک ها به مناطق زلزله زده اقدامات لازم انجام شود.

مرداني افزود: در رو.ستاهاي شهرستان کيار با هماهنگي بخشداران، دهياران و اعضاي شوراهاي اسلامي روستاها برنامه ريزي لازم جهت جمع آوري کمک هاي مردمي انجام شد.

فرماندار کيار ضمن تشکر و استقبال بي نظير مردم از اکيپ هاي جمع آوري کمک هاي مردمي اظهار اميدواري کرد مقدار قابل توجهي از کالاهاي اساسي و مبالغ نقدي جهت کمک به هموطنان زلزله زده مان در استان کرمانشاه جمع آوري شود.

انتهاي پيام 1022ج/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۸:۱۰

3 Jan 2020