۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۳۷۰۹۴
در چهار محال و بختیاری

برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی بیش از ۳ هزار دانش آموز در ۲۱ مرکز فرهنگی هنری کانون استان با برپایی نمایشگاه‌های کتاب به صورت طرح‌های دیواری و... با کتاب‌های تازه منتشر شده حوزه خود آشنا می شوند.
برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی
به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی بیش از ۳ هزار دانش آموز در ۲۱ مرکز فرهنگی هنری کانون استان با برپایی نمایشگاه‌های کتاب به صورت طرح‌های دیواری و... با کتاب‌های تازه منتشر شده حوزه خود آشنا می شوند.

این طرح با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با کتاب‌های تازه منتشر شده، بالا رفتن شناخت کودکان در انتخاب کتاب، ترویج فرهنگ مطالعه با شیوه‌های جذاب و خلاقانه، بسترسازی مناسب جهت رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

بر این اساس این کتاب‌ها با موضوعات علمی، ادبی، هنری، دینی و اجتماعی انتخاب شده‌اند و بخشی از اطلاعات کتاب را به صورت برجسته درقالب طرح‌های دیواری در اختیار کودکان و نوجوانان می‌گذارند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به واسطه انجام فعالیت های تخصصی با محوریت کتاب در حوزه کودکان و نوجوانان هر ساله بیش از ۱۰۰ هزار جلد کتاب را در استان از طریق ۲۱ مرکز ثابت، سه مرکز سیار روستایی و یک واحد کتابخانه پستی برای کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری معرفی و ارائه می کند.

گفتنی است بهرمندی از شیوه های خلاقانه در معرفی و ارائه کتاب ازجمله فعالیت های کانون است که در کار با کودکان مدنظر قرار گرفته و جذابیت خاصی را در حوزه اشاعه فرهنگ و هنر برای آنان ایجاد می کند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۴:۵۶

28 Dec 2019