۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۳۶۹۹۶
معاون پژوهش و فناوري دانشگاه شهرکرد:

پذيرش ايده هاي مفيد و قابل تجاري‌سازي در جشنواره ايده سبزکوه تا 30 آبان ماه

معاون پژوهش و فناوري دانشگاه شهرکرد گفت: جشنواره ايده سبزکوه در سه بخش دانشجويي، دانش‌آموزي و آزاد تا ۳۰ آبان‌ماه سال جاري از ايده‌هاي مفيد و قابل تجاري‌سازي مردم سراسر استان استقبال مي‌کند.
پذيرش ايده هاي مفيد و قابل تجاري‌سازي در جشنواره ايده سبزکوه تا 30 آبان ماه
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ در آستانه‌ي برگزاري جشنواره‌ي ايده‌ي سبزکوه استان چهارمحال و بختياري، مهران عربي معاون پژوهش و فناوري دانشگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحران آب، گردشگري، فناوري اطلاعات و ارتباطات، رسانه‌ي ملي و فضاي مجازي، کشاورزي و محيط‌زيست، مديريت و برنامه‌ريزي، علوم پايه، فني و مهندسي، مديريت شهري، علوم انساني و علوم پزشکي را از جمله محورهاي تخصصي و عمومي جشنواره است.

وي گفت: اين جشنواره در سه بخش دانشجويي، دانش‌آموزي و آزاد تا ۳۰ آبان‌ماه سال جاري از ايده‌هاي مفيد و قابل تجاري‌سازي مردم سراسر استان استقبال مي‌کند.

معاون پژوهش و فنآوري دانشگاه شهرکرد گفت: يکي از مهم‌ترين راهکارهاي تحقق اقتصاد مقاومتي که مورد تأکيد مقام معظم رهبري است، توسعه‌ي شرکت‌هاي دانش‌بنيان و بهره‌گيري از علم براي رونق اقتصاد است و برگزاري اين جشنواره در جذب ايده‌هاي فن‌آور بسيار حائز اهميت است.

ويشتاسب سليمانيان دبير اجرايي جشنواره در ادامه اين نشست از استقرار ايده‌هاي برتر اين جشنواره در مرکز نوآوري دانشگاه شهرکرد خبر داد و افزود: خدماتي چون تسهيلات کم‌بهره بين ۳۰ تا ۵۰ ميليون ريال، مشاوره‌ و کارگاه‌هاي آموزشي رايگان و فضاي فعاليت در اختيار ايده‌هاي برتر قرار خواهد گرفت تا ايده‌هاي موفق به مراکز رشد سطح استان راه پيدا کنند.

وي تصريح کرد: مرکز نوآوري و مرکز رشد واحدهاي فناور دانشگاه شهرکرد نه تنها ايده‌هاي فني را تا زمان تجاري‌سازي حمايت مي‌کنند بلکه پذيراي نوآوري و ابتکارات در حوزه‌هاي مختلف علوم انساني، زيست‌فناوري و کشاورزي است.

روح‌ا... همتي دبير علمي جشنواره نيز در ادامه گفت: ايده‌هاي ناب و فاقد کپي‌برداري داخلي توسط بانک اطلاعاتي، تيم داوري قوي و رؤساي مراکز رشد استان از جنبه‌ي علمي، اقتصادي و فني بررسي شده و امتيازدهي مي‌شوند که به اين ترتيب از مجموع امتيازات ايده‌هاي برتر انتخاب مي‌شوند. ​


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۲:۰۷

5 Jan 2020