کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده مردم کوهرنگ، اردل، فارسان و کيار در مجلس شوراي اسلامي:

يکي از ضمانت هاي انقلاب، خون پاک شهدا هست

16 آبان 1396 ساعت 9:49

نماينده مردم کوهرنگ، اردل، فارسان و کيار در مجلس شوراي اسلامي گفت: يکي از ضمانت هاي انقلاب، خون پاک شهدا هست، مردم خارج از گرايش هاي سياسي و جناحي وقتي اسم شهدا پيش کشيده مي شود خود را مديون خون آنان مي دانند.


به گزارش جهانبین نیوز، دکتر علي کاظمي، نماينده مردم کوهرنگ، اردل، فارسان و کيار در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با تقدير از استقبال بي‌نظير مردم استان چهارمحال و بختياري بخصوص مردم کوهرنگ در مراسم تدفين پيکر شهداي نيروي انتظامي و عذرخواهی بابت بدلیل عدم شرکت در این مراسم بدلیل مسائل کاری گفت: يکي از ضمانت هاي انقلاب، خون پاک شهدا هست، مردم خارج از گرايش هاي سياسي و جناحي وقتي اسم شهدا پيش کشيده مي شود خود را مديون خون آنان مي دانند.

دکتر علي کاظمي با اشاره به اينکه استان ما نقش بسزايي در 8 سال دفاع مقدس داشت از جمله تيپ قمر بني هاشم (ع) از افتخارات ما است، اظهار داشت: شهادت از واژه‌هاي مقدس الهي است و براي عروج انسان‌هاي بزرگي به‌کار برده مي‌شود که به مفهوم ارزشمند آن در جهان پي بردند و جهاد در راه‌ اسلام و آرمان‌هاي انقلاب را از وظايف ديني خود دانستند.

وي ضمن تقدير از گروه تحقيق و تفحص اين شهدا که با عشق و علاقه خاصي کار تفحص را دنبال کردند، بيان داشت: بسياري از خانواده ها که چشم انتظار عزيزانشان بود از اين انتظار رها شدند که اين قابل تقدير است.

نماينده مردم کوهرنگ، اردل، فارسان و کيار در مجلس شوراي اسلامي ابراز اميدواري کرد تا همه رهروان خوبي براي شهدا باشيم.

وي تصريح کرد: تا زماني که شهدا احترام دارند، نظام مقدس جمهوري اسلامي پله‌هاي رشد و ترقي را يکي پس از ديگري طي خواهد کرد.

دکتر علي کاظمي گفت: شهداي هشت سال دفاع مقدس براي هميشه در تاريخ ماندگارند و رشادت‌هاي آنها هرگز کم‌رنگ نخواهد شد و از ياد نخواهد رفت، هر چيزى با گذشت زمان کم‌رنگ و بى‌اثر مى‌شود ولي همه‌ شهيدان راه خدا، روزبه‌روز در چشم اهل دل و در متن تاريخ ما، برجسته‌تر و درخشان تر مى‌شوند.

انتهاي پيام1026ج /610ک


کد مطلب: 36984

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36984/يکي-ضمانت-هاي-انقلاب-خون-پاک-شهدا-هست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir