۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۳۶۹۸۴
نماينده مردم کوهرنگ، اردل، فارسان و کيار در مجلس شوراي اسلامي:

يکي از ضمانت هاي انقلاب، خون پاک شهدا هست

نماينده مردم کوهرنگ، اردل، فارسان و کيار در مجلس شوراي اسلامي گفت: يکي از ضمانت هاي انقلاب، خون پاک شهدا هست، مردم خارج از گرايش هاي سياسي و جناحي وقتي اسم شهدا پيش کشيده مي شود خود را مديون خون آنان مي دانند.
يکي از ضمانت هاي انقلاب، خون پاک شهدا هست
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر علي کاظمي، نماينده مردم کوهرنگ، اردل، فارسان و کيار در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با تقدير از استقبال بي‌نظير مردم استان چهارمحال و بختياري بخصوص مردم کوهرنگ در مراسم تدفين پيکر شهداي نيروي انتظامي و عذرخواهی بابت بدلیل عدم شرکت در این مراسم بدلیل مسائل کاری گفت: يکي از ضمانت هاي انقلاب، خون پاک شهدا هست، مردم خارج از گرايش هاي سياسي و جناحي وقتي اسم شهدا پيش کشيده مي شود خود را مديون خون آنان مي دانند.

دکتر علي کاظمي با اشاره به اينکه استان ما نقش بسزايي در 8 سال دفاع مقدس داشت از جمله تيپ قمر بني هاشم (ع) از افتخارات ما است، اظهار داشت: شهادت از واژه‌هاي مقدس الهي است و براي عروج انسان‌هاي بزرگي به‌کار برده مي‌شود که به مفهوم ارزشمند آن در جهان پي بردند و جهاد در راه‌ اسلام و آرمان‌هاي انقلاب را از وظايف ديني خود دانستند.

وي ضمن تقدير از گروه تحقيق و تفحص اين شهدا که با عشق و علاقه خاصي کار تفحص را دنبال کردند، بيان داشت: بسياري از خانواده ها که چشم انتظار عزيزانشان بود از اين انتظار رها شدند که اين قابل تقدير است.

نماينده مردم کوهرنگ، اردل، فارسان و کيار در مجلس شوراي اسلامي ابراز اميدواري کرد تا همه رهروان خوبي براي شهدا باشيم.

وي تصريح کرد: تا زماني که شهدا احترام دارند، نظام مقدس جمهوري اسلامي پله‌هاي رشد و ترقي را يکي پس از ديگري طي خواهد کرد.

دکتر علي کاظمي گفت: شهداي هشت سال دفاع مقدس براي هميشه در تاريخ ماندگارند و رشادت‌هاي آنها هرگز کم‌رنگ نخواهد شد و از ياد نخواهد رفت، هر چيزى با گذشت زمان کم‌رنگ و بى‌اثر مى‌شود ولي همه‌ شهيدان راه خدا، روزبه‌روز در چشم اهل دل و در متن تاريخ ما، برجسته‌تر و درخشان تر مى‌شوند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۳۰

29 Dec 2019