:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> دشمني استکبار تمام شدني نيست/مقاومت، راه توسعه و پيشرفت است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۳۶۹۴۸
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه بروجن:

دشمني استکبار تمام شدني نيست/مقاومت، راه توسعه و پيشرفت است

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه بروجن در مراسم راهپيمايي 13 آبان گفت: تئوريزه کردن وابستگي از جمله سياست هاي جديدي است که دشمن در پيش گرفته است؛ تعامل را به عنوان راه پيشرفت و توسعه مي دانند در حالي که راه پيشرفت و توسعه ما اقتصاد مقاومتي است.
دشمني استکبار تمام شدني نيست/مقاومت، راه توسعه و پيشرفت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام دهقاني در مراسم راهپيمايي روز ۱۳ آبان در بروجن، اظهار داشت: لانه جاسوسي آمريکا در ايران اسلامي جاسوس خانه بود.

وي با اشاره به فرمايشات امام راحل و با بيان اين که تسخير لانه جاسوسي انقلاب دوم بود، تصريح کرد: ۱۳ آبان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني است که در راس آن آمريکاي جنايتکار ناميده شد.

حجت الاسلام دهقاني به علت هاي مبارزه با استکبار جهاني اشاره کرد و گفت: علت مبارزه ما با استکبار به خاطر دشمني هاي نظام سلطه از اول انقلاب تا کنون عليه نظام جمهوري اسلامي و ملت ايران است.

دهقاني حمله نظامي در صحراي طبس، کودتاي نوژه، تحريک صدام بر عليه ايران، انهدام هواپيماي مسافربري با حدود ۳۰۰ مسافر، کمک به حرکت هاي تروريستي، تحريم هاي اقتصادي و تروريست خواندن ايران را نمونه هايي از دشمني استکبار با کشور ايران عنوان کرد.

وي به اتهامات رئيس جمهور آمريکا عليه ايران در سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: استکبار هيچ گاه دست از دشمني با ملت ايران برنداشته است.

ستيز با آمريکا سرلوحه همه مسائل است

حجت الاسلام دهقاني با مطرح کردن اين سوال که وظيفه امروز ما چيست؟ گفت: امروز به تبعيت از فرمايشات مقام معظم رهبري سرلوحه همه مسائل ستيز با آمريکا و استکبار است.

وي انگيزه، بصيرت و دشمن شناسي و شناخت دشمن و راه حل هايي براي خنثي کردن دشمني هاي او را از جمله عناصر مبارزه با دشمن عنوان کرد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه بروجن با بيان اين که دشمن ما در مرحله اول جنگ سخت را در پيش گرفت و موفق نشد، گفت: در مرحله بعد جنگ نرم و امروز در مرحله سوم نفوذ را در پيش گرفته است.

حجت الاسلام دهقاني نفوذ را تغيير در افکار، رفتار و سطح زندگي مردم انقلابي ايران عنوان کرد و گفت: تئوريزه کردن وابستگي از جمله سياست هاي جديدي است که دشمن در پيش گرفته است؛ تعامل را به عنوان راه پيشرفت و توسعه مي دانند در حالي که راه پيشرفت و توسعه ما اقتصاد مقاومتي است.

دشمني استکبار تمام شدني نيست/مقاومت، راه توسعه و پيشرفت است

حجت الاسلام دهقاني ضمن بيان اين که راه توسعه و پيشرفت ما مقاومت است، گفت: قصد دارند مبارزه با استکبار و مرگ بر آمريکا را تئوريزه کنند.

وي با اشاره به بزک کردن دشمن و نمايش چهره اي به عنوان دوست و با بيان اين که شعار مرگ بر آمريکا مرگ بر استکبار و آن کساني است که داعيه خود برتر بيني دارند، گفت: دشمنان ما خود را به عنوان دوست مردم ايران مي دانند در حالي که مردم اين کشور را تروريست مي دانند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه بروجن تنها راه نجات را تکيه به توان و امکانات داخلي و ملت و جوانان ايران دانست و گفت: دشمني هاي استکبار تمام شدني نيست؛ يک روز مسائل هسته اي و امروز به مسئله موشکي و توان دفاع نظامي رسيده است.

روحاني در مجلس حرف دل مردم را زد

وي خاطر نشان کرد: رياست محترم جمهور در مجلس شوراي اسلامي حرف دل ملت را زدند که ما به هر اندازه و هرگونه سلاحي احتباج داشته باشيم مي سازيم، توليد مي کنيم و به وقتش هم براي حفظ منافع و کشور استفاده خواهيم کرد.

دهقاني گفت: ملت ايران آمريکا را دشمن درجه يک و اسرائيل را رژيمي نامشروع مي دانند و تا آخرين نفس در راستاي مقاومت و ايستادگي و پايداري و از بين بردن دشمني هاي استکبار ايستاده اند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۶:۵۵

30 Dec 2019